• Lieve mensen.

    Ik vraag me af of ik de eenige ben die het vind maar quizlet begint op een gevangenis telijken. Wij mogen niet eens zelf bepalen wat voor off-topics we willen maken en daar moeten we toestemming voor vragen als je iets wil open om slap in telullen anders word er een slotje op gezet![/voorbeeld ervan zijn de engeerdss die hebben zowat al 15 delen volgens mij!] Als dit zo door gaat mogen we niks meer, sorry hoor dit moest ik even kwijt ! Wie is het met mij eens?


    <3


    [/O en als dit topic gesloten word vind ik het laf ik bedoel het is toch wel zo we mogen bijna niks!]


    I do not hook up.

    Niemand? 0_o


    I do not hook up.

    Uhm... Nouja, anders raakt het geheugen vol ofzo xD En dan kunnen de mods ook nergens meer overzicht op hebben enzo... Maar het is wel een beetje zo hoor

    Jaa, je hebt gelijk.
    Ik heb met die domm fzoiets gepraat, en ik snap haar ergens wel dat het niet past in het stamcafe, maar in het Off-topic mag je normaal praten over wat je maar wilt, zo zijn de regels!
    Want dit vindt ik ereg laag.

    Uhm... Nouja, anders raakt het geheugen vol ofzo xD En dan kunnen de mods ook nergens meer overzicht op hebben enzo... Maar het is wel een beetje zo hoor


    Je hebt wel gelijk en ik kan me erin vinden maar tsjaa het word zo stom op quizlet zo!


    I do not hook up.

    Jaa, je hebt gelijk.
    Ik heb met die domm fzoiets gepraat, en ik snap haar ergens wel dat het niet past in het stamcafe, maar in het Off-topic mag je normaal praten over wat je maar wilt, zo zijn de regels!
    Want dit vindt ik ereg laag.


    Dora <3

    Met jou kan ik praten ik begrijp ze ook ergens wel maar het word ook zo stom en saai hier we mogen zowat niks en in de off-topcis mag je zette wat je wilt vind ik!


    I do not hook up.

    Er zitten hier wel menings loze mensjes op dit tijdstip samen met mij zijn het er 3 en sowieso nog 2 maar die zijn net ofline gegaan --'


    I do not hook up.

    Jhaa maar nu zijn er geen mods dus kunnen we wel leuke offtopic dingen posten :P

    Ja dat is waar :'DD Teminste nog wat zonnigs aan dit tijdstip 8-D


    I do not hook up.

    Yeaaa

    8-D Yeaaaa !<3


    I do not hook up.

    Whaaaa xD Ofzu

    Whoeeee xD


    I do not hook up.

    Muahahahah

    Gni Gni -.-


    I do not hook up.

    OMG wat zijn wij voor bakvissen xD