• Lieve mensen.

    Ik vraag me af of ik de eenige ben die het vind maar quizlet begint op een gevangenis telijken. Wij mogen niet eens zelf bepalen wat voor off-topics we willen maken en daar moeten we toestemming voor vragen als je iets wil open om slap in telullen anders word er een slotje op gezet![/voorbeeld ervan zijn de engeerdss die hebben zowat al 15 delen volgens mij!] Als dit zo door gaat mogen we niks meer, sorry hoor dit moest ik even kwijt ! Wie is het met mij eens?


    <3


    [/O en als dit topic gesloten word vind ik het laf ik bedoel het is toch wel zo we mogen bijna niks!]


    I do not hook up.

    Whahah op NikkiXBill? Oh jaa zal ik doen ^^ Doe Barbara ook de groeten van mij!

    En jah op NikkiXBill ! En tuurlijk doe ik Barbara ook de groeten van jou ! ^^


    I do not hook up.

    YAY En das trouwens ook dit account alleen dan met een andere naam ^^ Maar ik ga nu echt slapen en ff op alle topics trusten zeggen ^^
    Dus bij deze, slaap lekker (K)

    Jah jij ook lekker slapen (K) Slaap zacht en droom goed !(H)


    I do not hook up.

    Ik droom altjd goed <3

    Mooi zo <3


    I do not hook up.

    Jhaaa ^^ Ik ben alweer wakker -_-

    Ja, heel leuk dit topic, ik wilde het open laten maar aangezien jullie het helemaal volgespamt hebben zou ik hem technisch gezien dicht moeten gooien.

    Dat dachten wij ook wel... xD Maar het was zo saai om 2 uur in de nacht

    Ja, maar hebben jullie geen msn dan?
    Ik was een tijdje wel online rond 2/3 uur snachts maar ik vind het eigenlijk wel kinderachtig dat jullie dan de boel maar gaan volspammen onder het motto 'er zijn toch geen mods.'
    Verder is dit wéér een topics over de regels. We weten dat sommige er moeite mee hebben, en die laten het ook duidelijk merken.
    Maar denken jullie eens hoe het voor ons is, het forum is groot, moet gezellig blijven. En ja, daar zijn regels voor nodig. In het offtopic zie ik zo hier en daar van die onnozele topics door de vingers, en als iemand aan me vraagt of een topic open mag blijven, en ze dan ook echt alleen daar spammen vind ik dat ook oké. Het gaat erop dat téveel mensen téveel topics over hetzelfde openen.
    En ik wordt echt horenddol van dat gezeur erover, als ik dat even kwijt mag.

    Ik heb wel msn, maar niet die van haar, en de rest hier...
    Ik geef je gelijk, daar niet van. Maar toch vind ik dat soms spammen gezellig kan zijn. Niet alles hoor, maar wij hadden toch wel interessante gesprekken.

    Nou ik vind quizlet ngo steeds heel leuk. De reden dat die topics worden gesloten si dat als je er te veel van hebt quizlet sloom wordt. Dus als er neit gereageerd word ofzo is eht beter om ze te sluiten. Misschien vervelend, maar ergens begrijp ik het wel. Ohja en asl mensen agan zeuren over mods vind ik ook altijd irri. Ik bedoel ze doen gewoon hun taak. Zo dat wilde ik effe kwijt:Y)

    xx

    Ja, dat kan ook wel, en daar hou ik, meestal, wel rekening mee. Maargoed waarom vraag je hun msn dan niet? Msn heeft no rulez, dus als jullie het echt zo verschrikkelijk vinden kunnen jullie elkaar daar stalken :')

    Nou ik vind quizlet ngo steeds heel leuk. De reden dat die topics worden gesloten si dat als je er te veel van hebt quizlet sloom wordt. Dus als er neit gereageerd word ofzo is eht beter om ze te sluiten. Misschien vervelend, maar ergens begrijp ik het wel. Ohja en asl mensen agan zeuren over mods vind ik ook altijd irri. Ik bedoel ze doen gewoon hun taak. Zo dat wilde ik effe kwijt:Y)

    xx

    Bedankt voor je reactie. ^^

    Nou ik vind quizlet ngo steeds heel leuk. De reden dat die topics worden gesloten si dat als je er te veel van hebt quizlet sloom wordt. Dus als er neit gereageerd word ofzo is eht beter om ze te sluiten. Misschien vervelend, maar ergens begrijp ik het wel. Ohja en asl mensen agan zeuren over mods vind ik ook altijd irri. Ik bedoel ze doen gewoon hun taak. Zo dat wilde ik effe kwijt:Y)

    xx


    Jhaaa! Meee eens. offtopic hoeft niet altijd onzin te zijn, en het is altijd beter dan er een heel nieuw topic voor aan te maken!