• Lieve mensen.

    Ik vraag me af of ik de eenige ben die het vind maar quizlet begint op een gevangenis telijken. Wij mogen niet eens zelf bepalen wat voor off-topics we willen maken en daar moeten we toestemming voor vragen als je iets wil open om slap in telullen anders word er een slotje op gezet![/voorbeeld ervan zijn de engeerdss die hebben zowat al 15 delen volgens mij!] Als dit zo door gaat mogen we niks meer, sorry hoor dit moest ik even kwijt ! Wie is het met mij eens?


    <3


    [/O en als dit topic gesloten word vind ik het laf ik bedoel het is toch wel zo we mogen bijna niks!]


    I do not hook up.

    Yeaa komttie morgen/vandaag zijn bed echt niet meer uit xD Of zittie half dood om 1 uur beneden xD

    Hahaha xD Dat ken ik maar dan met vaders [/voor de rest is mijn vader heel tof hoor xD]


    I do not hook up.

    Whahah xD mijn vader zit zowiezo half dood beneden omdat zijn hersens dood zijn van de wiet en hij vergeet altijd alles xD

    xD Omg zo erg is mijn pa nou net niet xD :'DD Maar het is cuuwl <3


    I do not hook up.

    Vaders zijn cuuwl ^^ Tenminste als ze niets zeggen :P

    Jah ik mag zowat alles van mijn vader ! xD :P


    I do not hook up.

    Ik niet -_- Ik vraag alles juist aan me moeder xD

    xD Ik mag toch meer van mijn vader 8-D Maar het is stom ik mag echt overal een peircing waar ik er geen wil en waar ik er wel 1 wil mag ik niet ! :( Triest he xD?


    I do not hook up.

    Ik ken dat! Mijn moeder: Je mag wel een tepelpiercing!
    Ik: Neee! Ik wil een lippiercing :((

    Jaah iemand leeft met mij mee ik mag dus een navel piercing en dat wil ik niet ik wil een tong piercing snike bites of gewoon een lip piercing ! :((


    I do not hook up.

    Ik heb al een navelpiercing ^^ Dies best hip hoor... Maar mijn moeder vind piercings in het gezicht niet mooi -_- Smoes nummer 1 van moeders xD

    Ja mijn moeder zeurt bij een tong piercing dat ze net 2000 euro aan me gebid heeft uir gegeven en met een neus piercing dat als ik hem niet meer wil ik vooraltijd daar een gat hou en bij de rest het zelfde. Maar ik wil wel een navel peircing ofso alleen liever de rest xD Ik ga die ene in mijn kraakbeen maar weer opnieuw laten schietten 8-D


    I do not hook up.

    Dat kan ook ^^

    Dus dat moet eerst nog okee dat ga ik maadag doen denk ik xD


    I do not hook up.

    Okaaay ^^ Doet dat eigenlijk pijn? O.o