• Lieve mensen.

    Ik vraag me af of ik de eenige ben die het vind maar quizlet begint op een gevangenis telijken. Wij mogen niet eens zelf bepalen wat voor off-topics we willen maken en daar moeten we toestemming voor vragen als je iets wil open om slap in telullen anders word er een slotje op gezet![/voorbeeld ervan zijn de engeerdss die hebben zowat al 15 delen volgens mij!] Als dit zo door gaat mogen we niks meer, sorry hoor dit moest ik even kwijt ! Wie is het met mij eens?


    <3


    [/O en als dit topic gesloten word vind ik het laf ik bedoel het is toch wel zo we mogen bijna niks!]


    I do not hook up.

    Neen vind ik niet --' Je kan er een tijdje niet op liggen maar voor de rest doet het geen pijn 8-D Ik had vorigekeer blauw maar ik wil nu een roze steentje (cat)


    I do not hook up.

    Oki ^^ Lijkt me ook wel leuk, heb er alleen geen geld voor, net allemaal uitgegeven aan een basgitaar xD

    Coowl ik krijg mijn gitaar gwn van me vader hij zit in een band en heeft ze 72 gitaren ik heb bijna dezelfde als Tom --' xD


    I do not hook up.

    wooow xD Handig zo'n vader!

    Ja zo zijn ze toch nog ergens goed voor xD


    I do not hook up.

    Yup!

    Wow hebben al wel over de 150 berichten hier geplaatst !<3


    I do not hook up.

    De 3 topics samen dan


    I do not hook up.

    De 3 topics samen dan


    I do not hook up.

    wauw! Wij zijn uber xD

    Echt wel xD Dit lukt nooit iemand xD


    I do not hook up.

    Nee! Zeker niet om kwart over 3! OMG ik moet zo slapen xD

    Ik ook hoor xD Ik ga morgen logeren bij een vriendin --' Ik weet niet misschien ken je haar ze heet Barbara 8-D ! En neen zo laat lukt niemand dit !


    I do not hook up.

    Barbara... Xmascara op quizlet? ^^ Ik ga morgen naar Naomi, ook van quizlet en van mijn verhaalding xD

    Jah xMascara op quizlet de naam is nu trouwens Tomneukerx3 xD Trouwens vroeger volgende ik jou serie over Bill op een ander account ook maar ik weet niet meer waar ik ben gebleven en ik had geen tijd dus ik ga binnen kort weer kijken waar ik was en verder xD En veel plezier bij Naomi ! Doe haar de groeten van mij ookal kent ze me niet 8-D !


    I do not hook up.