• Ja dat doe ik nu, omdat ik het boek van Emilie Autumn nog aan het lezen ben. Er zijn zo'n ontzettende zielige stukjes. Als ik lees wat dat arme meisje allemaal al mee heeft moeten maken vind ik dat zo ontzettend zielig, maar aan de andere kant gebeuren die dingen zodat iemand zich vormt tot de persoon die hij/zij vandaag de dag is en omdat men daar gewoon van moet leren.

    Maaar.. dat was niet de reden dat ik aan het 'huilen, huilen, huilen' was. Ik ben nu bij een stukje waar er verteld word hoe ze een rat begraven die ze in de soep vonden -hoe of wat zeg ik niet, want dan verpest ik alles voor diegenen die het boek nog willen lezen- maar het is zoooo zielig, dat ik er gewoon van moet huilen.

    Ik ben heel benieuwd. Welk boek raakt jullie heel erg, of laat jullie zelfs huilen en waarom?

    Bij mij dus:
    Emilie Autumn - The Asylum for Wayward Victorian Girls.
    Nena - Willst du mit mir gehn.
    Dit boek roept heel veel herrineringen bij me op, wat het indirect heel moeilijk maakt dat boek te lezen, maar toch is ieder woord ervan prachtig.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 18:21 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    voor ik doodga
    blauw is bitter
    een vlieg op de muur

    echt superboeken


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nou, misschien is het en kinderachtig boek maar Achtste groepers huilen niet - Jacques Vriens Ik weet het is en kinderboek maar het wekt gewoon herrineringen op. Daarbij huil ik heel snel bij boeken. Dus opzich is het geen uitzondering.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik had vroeger een boek gelezen waar ik aan het eind in een (bijna) onstopbare huilbui kwam. Toen ik het boek een jaar later vond en de laaste paar pagina's opnieuw las moest ik weer huilen.
    Ik ben jammer genoeg vergeten hoe het boek heette maar mooi was het wel...


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    ik lees niet echt boeken meer..
    maar sommige verhalen, damn, bij ene moet ik echt altijd janken x,x

    Waarom juist ik? - Marianne van Undinga
    Met name op het einde rolden er echt wat tranen over mijn wangen. Zo zielig...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Achste groepers huilen niet
    Nieuwe maan
    Wilde lucht

    nieuwe maan
    een paar waar ik de naam van vergeten ben
    etc


    Change, the only good thing in this world.

    Marley & Me.
    Die film vind ik niks, maar het boek is echt prachtig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dolce schreef:
    Nou, misschien is het en kinderachtig boek maar Achtste groepers huilen niet - Jacques Vriens Ik weet het is en kinderboek maar het wekt gewoon herrineringen op. Daarbij huil ik heel snel bij boeken. Dus opzich is het geen uitzondering.

    Die heb ik volgens mij ook gelezen. Nouja, die werd mij voorgelezen in groep 8 : x


    your eyes are like stars in the night.

    ik huil niet om boeken dus geen een.


    AAP

    Ik ben gaan huilen bij Achste groepers huilen niet en bij Dik in mijn hoofd, omdat ik in het laatste boek mezelf heel erg terug zag.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Achste groepers huilen niet en Komt een vrouw bij de dokter.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moest een keer huilen bij Pijnstillers van Carry Slee, omdat mijn oom net aan kanker was overleden.
    En laatst bij Komt een vrouw bij de dokter van Kluun omdat ik het moment dat ze het Luna vertelden zo zielig vond ;(


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Spijt van Carry Slee, aangezien ik vrijwel hetzelfde heb mee gemaakt en ik ook voor die keuzen heb gestaan. En toch wel New Moon van Stephenie Meyer. Ik vindt Edward echt helemaal geweldig maar toen hij weg ging kon ik hem wel schieten! En owja Harry Potter and the deadly hallows van J.K Rowling! Bij veel HP boeken heb ik moeten huilen maar bij deze was ik echt ontroostbaar, R.I.P Dobby :'(


    -

    Achste groepers huilen niet ;$


    -