• Ja dat doe ik nu, omdat ik het boek van Emilie Autumn nog aan het lezen ben. Er zijn zo'n ontzettende zielige stukjes. Als ik lees wat dat arme meisje allemaal al mee heeft moeten maken vind ik dat zo ontzettend zielig, maar aan de andere kant gebeuren die dingen zodat iemand zich vormt tot de persoon die hij/zij vandaag de dag is en omdat men daar gewoon van moet leren.

    Maaar.. dat was niet de reden dat ik aan het 'huilen, huilen, huilen' was. Ik ben nu bij een stukje waar er verteld word hoe ze een rat begraven die ze in de soep vonden -hoe of wat zeg ik niet, want dan verpest ik alles voor diegenen die het boek nog willen lezen- maar het is zoooo zielig, dat ik er gewoon van moet huilen.

    Ik ben heel benieuwd. Welk boek raakt jullie heel erg, of laat jullie zelfs huilen en waarom?

    Bij mij dus:
    Emilie Autumn - The Asylum for Wayward Victorian Girls.
    Nena - Willst du mit mir gehn.
    Dit boek roept heel veel herrineringen bij me op, wat het indirect heel moeilijk maakt dat boek te lezen, maar toch is ieder woord ervan prachtig.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 18:21 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Sentiment schreef:
    Gosh, ik huil bij de helft van de boeken die ik lees.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik huil niet echt om boeken. Nuja, vast wel. Maar ik lees ook niet zo veel en kies meestal niet zo een verhalen uit waarvan je moet huilen. Ik huil al genoeg. Ghéhe. Ik huil echt heel snel. Bij films enzo. En pas was Lady Gaga aan het huilen omdat ze een award won. Ik begon opslag mee te huilen. (Aa)


    Some people make the world special just by being in it

    Achtste groepers huilen niet.
    Werd voorgelezen in groep 8.
    We zaten haast met de hele klas te janken.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 16:45 ]

    Ik bij Marley&Me van John Grogan. Het boek is echt heel mooi en ik moet echt huilen van het einde.
    En vooral omdat ik ook een hond heb, en omdat het zo realistisch beschreven is moet ik huilen ;x


    Never run out of reasons to smile...