• Ja dat doe ik nu, omdat ik het boek van Emilie Autumn nog aan het lezen ben. Er zijn zo'n ontzettende zielige stukjes. Als ik lees wat dat arme meisje allemaal al mee heeft moeten maken vind ik dat zo ontzettend zielig, maar aan de andere kant gebeuren die dingen zodat iemand zich vormt tot de persoon die hij/zij vandaag de dag is en omdat men daar gewoon van moet leren.

    Maaar.. dat was niet de reden dat ik aan het 'huilen, huilen, huilen' was. Ik ben nu bij een stukje waar er verteld word hoe ze een rat begraven die ze in de soep vonden -hoe of wat zeg ik niet, want dan verpest ik alles voor diegenen die het boek nog willen lezen- maar het is zoooo zielig, dat ik er gewoon van moet huilen.

    Ik ben heel benieuwd. Welk boek raakt jullie heel erg, of laat jullie zelfs huilen en waarom?

    Bij mij dus:
    Emilie Autumn - The Asylum for Wayward Victorian Girls.
    Nena - Willst du mit mir gehn.
    Dit boek roept heel veel herrineringen bij me op, wat het indirect heel moeilijk maakt dat boek te lezen, maar toch is ieder woord ervan prachtig.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 18:21 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb gisteren voor het eerst in geschiedenis mijn eerste boek gekocht, dus is dat automatisch de mooiste!! x]

    David


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Achste groepers huilen niet, ik had toen echt even zo'n "slikmoment".


    Destroy what destroys you.

    Ik huil ook wel eens bij boeken:

    Nooit meer - Tessa Feller
    Bangkok Boy - Carry Slee
    Harry Potter and the deadly hallows - J.K Rowling

    Bij Films:

    The Titanic
    Marly and Me
    P.S. I love you
    Romeo and Juliet

    Zo emotioneel! (huil)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Komt een vrouw bij de dokter.
    En ik moest vroeger altijd huilen om het boek Achtste groepers huilen niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    "Zo gaat dat"


    I don't need words to feel those lips.

    Dolce schreef:
    Nou, misschien is het en kinderachtig boek maar Achtste groepers huilen niet - Jacques Vriens Ik weet het is en kinderboek maar het wekt gewoon herrineringen op. Daarbij huil ik heel snel bij boeken. Dus opzich is het geen uitzondering.

    Ja, inderdaad.
    In groep 8, toen ik dat boek las, ik moest echt zó hard huilen.
    Nog nooit had ik zó hard gehuild, niet eens bij begravenissen van anderen..


    ok

    Er zijn weinig boeken die me echt een traan doen wegpinken maar Tegen Mijn Wil van Greet Beukenkamp is dat gelukt. Het gaat dan niet eens zo zeer om de ellende, maar hoe de ellende beschreven wordt. Want in Berlijn: De Ondergang worden nog vreselijker dingen beschreven, maar de manier waarop is erg zakelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    jackstrify schreef:
    Spijt van Carry Slee, aangezien ik vrijwel hetzelfde heb mee gemaakt en ik ook voor die keuzen heb gestaan. En toch wel New Moon van Stephenie Meyer. Ik vindt Edward echt helemaal geweldig maar toen hij weg ging kon ik hem wel schieten! En owja Harry Potter and the deadly hallows van J.K Rowling! Bij veel HP boeken heb ik moeten huilen maar bij deze was ik echt ontroostbaar, R.I.P Dobby :'(
    Ik vind het nog steeds zo jammer dat Dobby doodging!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Van Miske moet ik altijd huilen,zelfs als ik er alleen al aan denk.
    Het is een waargebeurt verhaal over een joods meisje,haar ouders worden opgepakt en toen ze amper 8 was is ze vanuit belgië via duitsland en pole naar rusland GELOPEN.Zij heeft mensen zien sterven en ze heeft zelfs iemand gedood.

    Bij het stukje dat een vriend van haar zlefmoord pleegde(zijn ouders zijn aan het begin van de oorlog dood geschoten) hield ik het niet meer droog.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 16:23 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De stam van de holenbeer...
    Waarom?
    laat me denken
    laat maar
    ik kom er tog niet uit,hij was gewoon zielig(huil)


    stay Nyappy

    Gosh, ik huil bij de helft van de boeken die ik lees.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dik in mijn hoofd
    spijt
    krassen
    mijn allerliefste vijand


    behind very angel is a demon

    Dolce schreef:
    Nou, misschien is het en kinderachtig boek maar Achtste groepers huilen niet - Jacques Vriens Ik weet het is en kinderboek maar het wekt gewoon herrineringen op. Daarbij huil ik heel snel bij boeken. Dus opzich is het geen uitzondering.


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    schuld
    vlinders

    zijn echt supper mooi <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ow zoveel xd
    ik ben echt iemand die heel snel emotioneel ben ;$

    boeken:
    Nooit meer
    Krassen
    Pijnstillers
    New Moon
    Thinner than water (Justine Larbalestier)
    VErscheurd (kate Cann)
    en nog meer die ik niet meer weet...

    films:
    Titanic
    Ps: I love you
    Love story
    The Bucket list
    Bambi
    My sister's keeper


    Whisper words of wisdom, Let It Be