• ja mensen niet alleen Tom en Georg hebben een auto maar nu ook Bill.
    hij is o.a gespot met zijn auto toen hij naar de studio in hamburg reed.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Naaice !

    xx.


    Even bad men love their mothers -

    ik zet sow een foto van bill zijn auto online,, sorry dat ik niet eerder een foto erbij zette maar mijn pc is nogal sloom XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    weet ik al, leuk ha ^^

    http://img144.imageshack.us/my.php?image=19117910in1.jpg


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Dat is niet de auto van Bill.
    Ik heb van horen zeggen dat de auto van Georg is en dat Bill hem mocht lenen, omdat hij zijn rijbewijs nog niet zo lang heeft of whatever.
    naar het schijnt heeft Georg een hele reeks auto's
    Ik weet niet of het waar is maar dat heb ik horen zeggen. xD

    Dat is niet de auto van Bill.
    Ik heb van horen zeggen dat de auto van Georg is en dat Bill hem mocht lenen, omdat hij zijn rijbewijs nog niet zo lang heeft of whatever.
    naar het schijnt heeft Georg een hele reeks auto's
    Ik weet niet of het waar is maar dat heb ik horen zeggen. xD


    Volgens mij is die auto gewoon van Bill, want Georg heeft toch een Audi A6 (dat was te zien in een filmpje op TH tv)
    Maar ik vind het ook wel iets voor Georg om zoveel auto's te hebben xD Nieuwe verslaving


    Think before you act.

    Dat is niet de auto van Bill.
    Ik heb van horen zeggen dat de auto van Georg is en dat Bill hem mocht lenen, omdat hij zijn rijbewijs nog niet zo lang heeft of whatever.
    naar het schijnt heeft Georg een hele reeks auto's
    Ik weet niet of het waar is maar dat heb ik horen zeggen. xD


    Volgens mij is die auto gewoon van Bill, want Georg heeft toch een Audi A6 (dat was te zien in een filmpje op TH tv)
    Maar ik vind het ook wel iets voor Georg om zoveel auto's te hebben xD Nieuwe verslaving


    Think before you act.

    Jaa, k weet het ook niet zeker, maar mijn vriendin vertelde het en zij staat op één of andere manier dichtbij Tokio Hotel, zij weet veel van hun. Dus denk ik dat het waar is xD

    Het zal waarschijnlijk wel in de Bravo ofzo komen te staan. Dan weten we het zeker.


    Think before you act.

    Jaa waarschijnlijk wel xD

    tenzij het niet klopt als het in de bravo staat. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Als ik ook zoveel geld had, zou ik een mooie Audi TT kopen :P Maar dat heb ik niet en ik zou nog een jaartje moeten wachten :(


    Think before you act.

    Jaa, dat kan ook.
    Want soms heb je zo van die dingen wat is tijdschriften staan, net zoals Bill een lief had ofzo,
    De laatste keer heb ik gelezen dat ze zeiden dat lafee & Bill iets samen hadden
    dat is ook niet waar, dat stond er dan ook bij :8 xD

    Waarom zetten ze dan erin als het toch niet waar is?! :8


    Think before you act.

    Kan Bill überhaupt wel autorijden? Hij scheen toch 20x te zijn gezakt..? En .. ik weet niet wie het zei maar.. volgens mij is het de auto van Georg^^ .


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]