• De titel zegt 't

    Met welke beroemdheid zou Bill, Tom, Gustav of Georg een mooi koppel vormen vind je ?

    Bill en Tom hebben wel al in 'n interview gezegd dat ze de Olsentwins leuk vinden enzo . dus ik ga voor Bill + Ashley Olsen en Tom + Mary-Kate .
    Omdat ik niemand anders weet =D

    XxX .


    /

    (...)

    eindelijk,
    kben ni de enigste die dat vindt xD


    Ze zijn lelijk, ik denk dat nog een deel mensen dat vinden hoor. Maar Bill heeft zelf gezegd dat van de Olsen twin


    Live life limitless.

    srry,
    ma ksnap echt ni da mensen vinden da Bill en tom by de olsens passen.
    kvin da totaal ni en kvin de olsens ook helemaal ni schoon.
    Ze passen niet bij T&B, maar ze zijn wel knap =)
    Maar de Olsens nemen toch altijd met van die loome typjes, dus die zullen toch niet met T&B krijgen

    Volgens mij is het nu nog moeilijk te zeggen, omdat al die vrouwen in de beroemde wereld zo raar, junkie, rijk, gescheiden, enz zijn maar volgen mij Bill met iemand zoals katy Homles (wrs fout geschreven, maar ik bedoel dus de vrouw van Tom Cruise)

    (...)

    Ik vind de Olsens ook nie mooi maarja
    Iedereen zegt dit gewoon omdat Bill daar al iets over had gezegd in 'n interview ...
    =D

    x

    Maar zeggen dat je iemand 'mooi' vind is iets anders dan diegene echt 'leuk' vinden! Bill + Tom passen echt niet bij de Olssens! Maar dat is mijn mening! :P

    (...)
    Maar zeggen dat je iemand 'mooi' vind is iets anders dan diegene echt 'leuk' vinden! Bill + Tom passen echt niet bij de Olssens! Maar dat is mijn mening! :P


    Njaa ; ik geef je gelijk =P
    x


    /

    weetje laat ze zelf maar uitvogelen waar ze uiteindelijk mee hebben ^^

    (...)

    Njaa ; ik geef je gelijk =P
    x

    Aah, eindelijk iemand geeft me GELIJK! (yeah)

    Ik vind de Olsens wel knap :')
    I like their style <3


    I recycle my thoughts.

    Maar Gustav & Georg hebben gezegt dat ze een 'gewone' vriendin willen toch? Nou ik bied me vrijwillig aan hoowr! x'D

    Volgens mij is het nu nog moeilijk te zeggen, omdat al die vrouwen in de beroemde wereld zo raar, junkie, rijk, gescheiden, enz zijn maar volgen mij Bill met iemand zoals katy Homles (wrs fout geschreven, maar ik bedoel dus de vrouw van Tom Cruise)

    AGREE !


    Bored.

    (...)
    AGREE !
    Maar die zijn dus weer getrouwt! x'D Ik zie Bill daar al tussen komen! :P

    (...)Maar die zijn dus weer getrouwt! x'D Ik zie Bill daar al tussen komen! :P

    Maar ik bedoel zo een type als haar

    kweet een goeie

    bill en tom me de veronicas

    georg me gabriella cilmi

    gustav me katy perry

    :d

    kweet een goeie

    bill en tom me de veronicas

    georg me gabriella cilmi

    gustav me katy perry

    :d



    Ja idd !
    Die zijn allemaal goe gevonde =P
    Alleen zouden er een paar kleine probleempjes zijn =P
    -> Gabriella Cilmi is nog maar 16
    -> Katy Perry is al een paar maanden samen met Travis van Gym Class Heroes =P

    x


    /

    Als ik het met de olsen twins zou zijn d8 ik eigelijk

    Tom + Ashley
    en Bill + Mary-Kate

    veder kan ik ook niks bedenken

    xoxo


    Nou nee dat hoop ik eigenlijk niet! xD


    He's the reason for the teardrops on my guitar