• Ik krijg het van men ouders, Ze beloven iets. bv. ik wou een trampoline. en men papa zei voor de herfstvakantie krijg je er een. Ik zie er toch geen staan >< of we gingen naar Tenerife, ik ben er toch niet geweest. En ik wil een hond, ik zit er al heel lang voor te zagen. Dan zeggen ze: als ge ni lacht, dan krijg je er geen ofzo. moeten wij elke dag blij zijn ofwa? >< ik krijg het ervan, als ik eind februari geen hond heb ben ik hier weg ><
    Maar nu 17 februari is alles terug goed, alle gisterenavond al, ookal heb ik een berichtje gestuurd, ik durf datniet in haar gezicht zeggen =O maar straks ga ik nog eens sorry zeggen en haar knuffelen ^^

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 14:19 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Haha. dat heb ik ook zo vaak.
    Ik wou naar een meeting.
    Maar het mocht niet.
    Daarna wel weer. Dus mijn vriendin bleef slapen want de volgende dag gingen we naar die meeting. Mn ma toen nog, nee jullie mogen niet enzo. En toen we gingen slapen weetje, zegt ze; ja jullie mogen gaan. Heel verwarrend etc maar, we mochten gaan. Dus, de volgende morgen. Half zeven opstaan, klaarmaken etc. Komt mijn moeder aan: Jullie mogen niet.
    Punt.
    En dát is lullig.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    MrsHangover schreef:
    Ja, nou als je wegloopt/uit huis gaat/weg gaat, omdat je geen hond krijgt. Of geen spullen krijgt, dan kun je je afgaan vragen wat voor verwend nest je bent. Sorry :X, maar zo komt het echt bij mij over. Ik heb vroeger ook nooit spullen en dingen gekregen. Ik liep met de oude kleren van mijn oudere broer en zus rond en ik kreeg nooit nieuw speelgoed of nieuwe dingen. Ik kreeg pas zakgeld op mijn 13e tot mijn 16e en dat was ook maar een euro of 2.

    Dus, als je voor de rest nog krijgt wat je nodig hebt heb je in mijn ogen niet bagger veel te klagen. Natuurlijk, leuk is anders.. maar toch.

    Praat met je ouders over de dingen die ze je beloven en niet nakomen. Als ze je niet serieus nemen dan moet je ze gewoon niet meer geloven. En iedere keer als ze je iets beloven gewoon vragen of je ze wel moet geloven, omdat ze altijd van dat soort loze dingen zeggen.

    Maar ik moet niets geen speelgoed, geen geld, ik wil gwn alleen een hond.. das al, en ik zal er voor zorgen en men zus..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    Maar ik moet niets geen speelgoed, geen geld, ik wil gwn alleen een hond.. das al, en ik zal er voor zorgen en men zus..
    Ik wilde ook al vanaf mijn 4e ofzo een hond. Nu heb ik 19 en heeft mijn moeder een hond gekocht, terwijl ze beweerde dat we samen zouden beslissen. Ik mag me niet bemoeien met de opvoeding en ik moet mijn mening overal uit houden want het is haar hond. Neem straks lekker een hond als je op jezelf woont, doe ik ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Ik wilde ook al vanaf mijn 4e ofzo een hond. Nu heb ik 19 en heeft mijn moeder een hond gekocht, terwijl ze beweerde dat we samen zouden beslissen. Ik mag me niet bemoeien met de opvoeding en ik moet mijn mening overal uit houden want het is haar hond. Neem straks lekker een hond als je op jezelf woont, doe ik ook.

    Zeggen ze ook, neem een hond als je alleen woont, ga ik ook doen.. ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Meg weglopen ga je echt niets oplossen. En om daarom je ouders al kut te noemen? Of waar die sterretjes ook voor stonden. Sorry maar, ik wil zo veel en krijg het ook niet allemaal maar ik ga mijn ouders niet verwijten of zo hoor? Zelfs al hadden ze het beloofd. Ik beloof zoveel en soms kom ik die beloften ook niet na hoor.
    Maar goed, praten helpt altijd. En besef ook even dat je ouders lang moeten werken om geld binnen te krijgen.

    Conspiracy schreef:
    Meg weglopen ga je echt niets oplossen. En om daarom je ouders al kut te noemen? Of waar die sterretjes ook voor stonden. Sorry maar, ik wil zo veel en krijg het ook niet allemaal maar ik ga mijn ouders niet verwijten of zo hoor? Zelfs al hadden ze het beloofd. Ik beloof zoveel en soms kom ik die beloften ook niet na hoor.
    Maar goed, praten helpt altijd. En besef ook even dat je ouders lang moeten werken om geld binnen te krijgen.

    Ja, maar ik denk er anders over, zo zit ik ineen, als ik iets niet krijg word ik boos, en meestal is het de dag erna over, buiten voor dit, en mijn moeder noemde me trut en ik had niet eens gescholden ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Met die trampoline had ik ook vorig jaar; als de zomervakantie begint krijg je een trampoline. Ik heb er ook nog steeds geen (':
    Ik haat het wanneer ze hun beloftes niet nakomen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 18:10 ]

    Inspiration schreef:
    (...)
    Ja, maar ik denk er anders over, zo zit ik ineen, als ik iets niet krijg word ik boos, en meestal is het de dag erna over, buiten voor dit, en mijn moeder noemde me trut en ik had niet eens gescholden ><

    Je kent mij dan niet? Ik word boos om het minste ja,dus ga niet lopen zeggen dat je er anders over denkt. Dankje.
    Probeer je op z'n minst even in te leven in HUN situatie oké? Serieus: je kan niet alles willen wat je hartje begeert. En dat je moeder scheldt, dat is ook erg. Dat hoor je me niet zeggen. Maar echt, op z'n minst probeer het.
    God sorry, ik kan me hier echt boos in maken.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Je kent mij dan niet? Ik word boos om het minste ja,dus ga niet lopen zeggen dat je er anders over denkt. Dankje.
    Probeer je op z'n minst even in te leven in HUN situatie oké? Serieus: je kan niet alles willen wat je hartje begeert.
    God sorry, ik kan me hier echt boos in maken.

    Sorry hoor >< elk kind heeft toch die dagen.. >< dat je boos bent op je ouders..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    Sorry hoor >< elk kind heeft toch die dagen.. >< dat je boos bent op je ouders..

    Dat zeg ik toch niet? Ik lig heel vaak in de clinch met mijn ouders, maar ik ga ze daarom nog niet kut of zo noemen.


    -

    xJasey schreef:
    (...)
    Dat zeg ik toch niet? Ik lig heel vaak in de clinch met mijn ouders, maar ik ga ze daarom nog niet kut of zo noemen.

    Ja, ik zeg dat omdat ik boos ben, ik meen het niet, en ik zeg soms dingen waar ik later spijt van heb..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nou, dit heb ik al veel van jou en Kirsten mogen aanhoren. Ik word er gek van! :X ><'
    Wat kan ik eraan doen? :X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is bij ons thuis ook zo!


    Get outta my head!

    Compass schreef:
    Nou, dit heb ik al veel van jou en Kirsten mogen aanhoren. Ik word er gek van! :X ><'
    Wat kan ik eraan doen? :X

    Jij bent al gek.. :Y)
    euhm, blijven zagen.. (A)


    Keep calm and love Zayn Malik =)