• Ik krijg het van men ouders, Ze beloven iets. bv. ik wou een trampoline. en men papa zei voor de herfstvakantie krijg je er een. Ik zie er toch geen staan >< of we gingen naar Tenerife, ik ben er toch niet geweest. En ik wil een hond, ik zit er al heel lang voor te zagen. Dan zeggen ze: als ge ni lacht, dan krijg je er geen ofzo. moeten wij elke dag blij zijn ofwa? >< ik krijg het ervan, als ik eind februari geen hond heb ben ik hier weg ><
    Maar nu 17 februari is alles terug goed, alle gisterenavond al, ookal heb ik een berichtje gestuurd, ik durf datniet in haar gezicht zeggen =O maar straks ga ik nog eens sorry zeggen en haar knuffelen ^^

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 14:19 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    welcome in da club (shake hands)
    mijn ouders hadden (bv) beloofd dat ik naar tokio hotel @ vorst nationaal mocht gaan, eergisteren opeens,zonder reden(!!), mag ik niet meer en hebben ze de kaartjes doorverkocht aan iemand die ik btw niet afkan en zo zijn er nog dingen en als je dan de reden vraagt is het van ik ben je moeder/vader en als ik weet waarom zal het wel goed zijn zeker. en alles wat ik echt wil koop ik zelf ik had zelf mijn kaartjes gekocht -omdat mijn ouders ze niet wilden betalen- en zij hebben ze doorverkocht maar dat geld heb ik nog niet gezien hoor, nu heb ik al dat geld uitgegeven ,mag ik niet gaan,verkopen zij mijn kaartjes en houden zelf het geld nou mooi is dat dan ehb je echt wel zin om je ouders kut te noemen

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 18:55 ]


    Change, the only good thing in this world.

    FrozenTears schreef:
    welcome in da club (shake hands)
    mijn ouders hadden (bv) beloofd dat ik naar tokio hotel @ vorst nationaal mocht gaan, eergisteren opeens,zonder reden(!!), mag ik niet meer en hebben ze de kaartjes doorverkocht aan iemand die ik btw niet afkan en zo zijn er nog dingen en als je dan de reden vraagt is het van ik ben je moeder/vader en als ik weet waarom zal het wel goed zijn zeker,etc

    Bij mij beloven ze het en doen ze het niet, eerst vond ik die dingen er, maar een hond wil ik echt wel.. enja.. ik wil niet boos zijn op hun, maar ik liep al een week blij rond, maar als ik iets niet krijg dan ben ik boos(A)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    Bij mij beloven ze het en doen ze het niet, eerst vond ik die dingen er, maar een hond wil ik echt wel.. enja.. ik wil niet boos zijn op hun, maar ik liep al een week blij rond, maar als ik iets niet krijg dan ben ik boos(A)


    ik krijg nooit iets ik koop het allemaal zelf-behalve mijn eten dan,dat ik soms ook zelf betaal als ik bv ga shoppen met vriendinnen-
    maar dat ze die kaartjes hebben doorverkocht en het geld zelf gehouden hebben sorry hoor maar daar kan ik echt niet tegen (6)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 18:59 ]


    Change, the only good thing in this world.

    FrozenTears schreef:
    (...)

    ik krijg nooit iets ik koop het allemaal zelf-behalve mijn eten dan,dat ik soms ook zelf betaal als ik bv ga shoppen met vriendinnen-
    maar dat ze die kaartjes hebben doorverkocht en het geld zelf gehouden hebben sorry hoor maar daar kan ik echt niet tegen (6)

    ik krijg het maar, moet/heb geen zakgeld.. ^^ en had je die kaartjes zelf betaalt?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    spijtig genoeg wel ja (6)(6)(6)(6)

    holy crapcrest kom er weer es ambetant van

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 19:02 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Ik vind het gemeen van je ouders. Wat voor hond zou je dan willen?


    "Let them eat cake!"