• Gegroet(cat)
    Deel 17


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    *Is perongeluk beland in dit topic, en vraagt zich in hemelsnaam af wtf hier aan de hand is*
    Ik voel me kut dus vrolijk mij op alsjeblief^^

    (...)Ik voel me kut dus vrolijk mij op alsjeblief^^

    Als ik zeg dat ik me ook kut voel, voel je je dan al wat beter? :')


    Tanya is de beste.

    *Is perongeluk beland in dit topic, en vraagt zich in hemelsnaam af wtf hier aan de hand is*
    * legt uit war er aan de hand is *Heej wij zijn de Engerdss! als je erbij wil, moe je eng zijn xD Ma je hebt blijkbaar wel feeling xD en eeh ik ken u van Topics xD Lueke afb btw

    (...)
    Als ik zeg dat ik me ook kut voel, voel je je dan al wat beter? :')
    *denkt* ja beetje^^

    Ik voel me ook kut? gaat het??

    (...)*denkt* ja beetje^^

    Yay <3


    Tanya is de beste.

    ik ga weg denk ik

    ik ga weg denk ik

    Neeeeeeeeeeee :'O
    Das niet lief! :'O


    Tanya is de beste.

    (huil)


    Tanya is de beste.

    (...)Ik voel me kut dus vrolijk mij op alsjeblief^^


    Ow ow met een mop xD

    Een papa en mama gaan lekker neuken in de slaapkamer. mama zit bovenop. Plots komt het zoontje binnen gewandelt en ze schamen zich kapot.

    volgende ochtend

    Mama pakt het zoontje even apart en zegt:"Kind, wat je gistren zag was... je weet dat papa zo'n dikke buik heeft? Nou mama gaat erop zitten om die plat te krijgen" zoontje:"maar mama dat is toch zinloos??" mama:"hoezo??" Zoontje:"steeds als jij naar de winkel bent, komt de buurvrouw zet ze zich op haar knieen voor papa en blaast die buik weer op"


    death to the one at the end of the serenade.

    ik ga weg denk ik
    NEEEEE!!!!!!!!!! STAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY!!

    Damn daar de ik lang over zo te zien xD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Neeeeeeeeeeee :'O
    Das niet lief! :'O
    Jullie willen toch niet heel de tijd samen zit met een droevig persoontje? =)

    (...) NEEEEE!!!!!!!!!! STAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY!!

    kom door mij,
    iedereen rent weg als ik er ben xD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Ow ow met een mop xD

    Een papa en mama gaan lekker neuken in de slaapkamer. mama zit bovenop. Plots komt het zoontje binnen gewandelt en ze schamen zich kapot.

    volgende ochtend

    Mama pakt het zoontje even apart en zegt:"Kind, wat je gistren zag was... je weet dat papa zo'n dikke buik heeft? Nou mama gaat erop zitten om die plat te krijgen" zoontje:"maar mama dat is toch zinloos??" mama:"hoezo??" Zoontje:"steeds als jij naar de winkel bent, komt de buurvrouw zet ze zich op haar knieen voor papa en blaast die buik weer op"


    HAHAHAHA <3 GEWELDIG!! <3


    Tanya is de beste.