• Dat vraag ik me af, qua uiterlijk is het bij mij wel duidelijk dat ik op mijn moeder lijk. Maar qua karakter ben ik precies mijn vader, we zijn beiden even koppig, en geven nooit op. Dat zorgt er nog wel eens voor dat we botsen. :Y)

    Nu jullie..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Innerlijk & uiterlijk lijk ik op mijn papa. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Innerlijk & uiterlijk op mijn ma, maar toch kan ik niet echt met d'r opschieten. Met mijn vader wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nimf schreef:
    Hmhm.
    Ik ben een echte mix van hun. Ik vind mezelf niet meer op mijn vader lijken dan op mijn moeder (of omgekeerd.)

    Nee echt, ik zou niet kunnen zeggen op wie ik het meeste lijk. :'D


    Only those who listen can hear

    Eigenlijk lijk ik meer op mijn opa.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Qua uiterlijk en innerlijk ben ik één grote mengelmoes. Maar qua uiterlijk zijn de in het oog springende dingen zoals haar en lichaamsbouw van mijn moeder, en dingen zoals neus en ogen van mijn vader (krul)
    Maar ik heb ook veel dingen die van onbekende afkomst zijn, haha.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zie dat zelf niet zo, en sommige mensen zeggen dat ik op mijn moeder lijk, anderen op mijn vader. Dus het zal niet zo heel duidelijk zijn.
    Qua innerlijk wel op mijn vader.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Uiterlijk: moeder
    Innerlijk: vader


    Travel far enough, you'll meet yourself

    uiterlijk van mijn moeder maar het innerlijk van mijn vader^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Uiterlijk: Moeder
    ineerlijk weet ik niet zeker, ik denk van beiden een beetje. (:


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Uiterlijk: Moeder
    Karakter; Vader


    Live life limitless.

    Qua uiterlijk lijk ik echt heel erg op mijn moeder... Qua innerlijk lijk ik ook heel erg op haar, maar ook best wel op mijn oma. Ik heb ook wel een paar dingen van mijn vader, maar dat is echt maar heel weinig... (WACHT WACHT GRAPJE!!! ik heb mijn vaders oogkleur(A))


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Mijn moeder


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hoop, in alle opzichten, op mijn moeder.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Innerlijk; vader
    Uiterlijk; weet niet, ben geadopteerd.

    kwa gezicht lijk ik een beetje op mijn moeder niks en mijn eigenwijsheid en het sociale gedeelte heb ik ook van min meoder maar het chaotische heb ik weer van mijn vader,


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give