• Dat vraag ik me af, qua uiterlijk is het bij mij wel duidelijk dat ik op mijn moeder lijk. Maar qua karakter ben ik precies mijn vader, we zijn beiden even koppig, en geven nooit op. Dat zorgt er nog wel eens voor dat we botsen. :Y)

    Nu jullie..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik lijk qua uiterlijk heel erg op mijn oma van vaders kant, de Duivewaardes.
    Verder lijk ik qua innerlijk op papa en héél erg op mezelf.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 12:29 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Uiterlijk gemend...
    Ik heb het haar van mijn vader, de ogen van mijn moeder, neus van mijn opa van mijn moeders kant en lengte van mijn oma langst mijn vaders kant :'D
    Innerlijk van mijn moeder :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Op het uiterlijk lijk ik op mijn Vader,
    en op mijn moeder innerlijk

    Ik vond laatst een foto van mijn vader toen hij 16 was... Daar lijk ik echt heel erg op hem, dat is gewoon eng O_o . Qua innerlijk lijkt ik ook hem meeste op hem ^_^


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Van uiterlijk lijk ik op mijn broer... XD
    Van innerlijk absoluut mijn moeder!

    innerlijk beiden, hopelijk lijk ik niet op mijn moeder.. dat zou voor mij niet zo positief zijn!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik lijk van uiterlijk enorm op mijn vader

    Uiterlijk vooral mn vader, en innerlijk vooral mn moeder,

    Maar eigenlijk ben ik echt een mengeling (krul)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Qua uiterlijk zeker op mams
    En qua innerlijk nog al op mijn stiefpa


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Innerlijk op vader, & dat bots heel veel. Ik heb vaker ruzie met mijn vader dan met mijn moeder.
    Qua uiterlijk een beetje van allebei. Zo heb ik mijn papa's neus, maar mama's oren. Ik heb slag, terwijl mama stijl haar heeft, en papa krullen haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Qua uiterlijk & innerlijk op m'n halfzus, van mijn vaders kant. We zijn precies hetzelfde volgens mijn ouders.


    To infinity and beyond •

    Kan ik niet zeggen, ik ken mijn moeder niet en heb haar nog nooit gezien. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    3AM schreef:
    Ik lijk qua uiterlijk en innerlijk ontzettend op mijn moeder, maar bepaalde eigenschappen heb ik van mijn vader.


    Precies andersom .. ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Iedereen zegt altijd dat ik super hard op mijn moeder lijk


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Geen idee eigenlijk. Heel veel zeggen dat ik op mijn vader lijk.
    Maar weet niet of het qua uiterlijk of innerlijk is (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.