• Dat vraag ik me af, qua uiterlijk is het bij mij wel duidelijk dat ik op mijn moeder lijk. Maar qua karakter ben ik precies mijn vader, we zijn beiden even koppig, en geven nooit op. Dat zorgt er nog wel eens voor dat we botsen. :Y)

    Nu jullie..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Qua uiterlijk op mijn moeder, maar qua innerlijk ontzettend op mijn vader. Hij is net zo eigenwijs als ik. (A)


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben van alles een mix. Qua uiterlijk heb ik allemaal dingen van mijn ouders, maar ook van mijn oma's. En qua karakter ben ik een mix tussen mijn ouders.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    uiterlijk : mijn vader, ik ben bruin en mijn vader ook en mijn mama is meer wit
    karakter : zou het niet weten xd

    Allebij niet, ik lijk heel hard op mijn broer, echt de zelfde hoofd, en haar kleur. En wil helemaal niet op hem lijken! ;(


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Me haar en kont zijn van m'n vader.

    M'n innerlijk komt neer op de zus van m'n overleden oma.

    Gewoon meer of min m'n vader zeg maar.


    Firm believer of all that is magic

    ik lijk op geen xD ik ben geadopteerd.

    ik lijk op mijn oma en tante, en van mijn ouders het meeste op mijn vader.
    qua karakter vinden mijn ouders dat ik ook op mijn tante lijk..


    Me so good.

    Moeders.


    Life is hard and then we die

    Uitlerijk van me vader. Innerlijk eigenlijk allebei niet

    uiterlijk; Mamma, met de neus en kin van mijn pa
    Innerlijk; een mengeling volgens mij net iets meer als mijn pa


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    ohja, en het haar van mijn omaxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mmmm, moeders meer.

    Genius schreef:
    Uiterlijk mijn moeder, en innerlijk meer mijn vader dan mijn moeder denk ik (krul) Ik heb sws zijn humor ghehe.

    En nu zeg ik gewoon dat ik op mijn moeder lijk, want ik wil niet aan mijn vader herinnerd worden (finger) ; leuk zo'n emoticon haha.


    -

    ik ben blijkbaar een exacte kopie van mijn moeder op mijn leeftijd, alleen de haarkleur van mijn pa

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 20:26 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Uiterlijk; papa.
    Innerlijk; geen idee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.