• De stelling van vandaag luidt:
    Alles wat je op internet zet mogen andere zonder toestemming van jou overnemen want het is je eigen keus dat jij het online zet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    Only losers can act the way you do

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    you were born original don't die as a copy

    Zomaar mogen ze het niet overnemen. Maar je moet ook oppassen met wat je op internet zet. Als je wil dat het niet gestolen wordt, zet je het beter niet op het internet.


    Never run out of reasons to smile...

    Je hebt het wel niet graag dat anderen vanalles van je overnemen. Maar veel kan je er toch niet aan doen? Behalve het weghalen, maarja.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens. Geen zin in een hele preek houden (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oneens. Je mag best iets aan de rest van de wereld willen laten zien, en dan ben je er trots op dat het van jou is. En niet dat iemand anders het 'steelt.'


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    TJa, ik weet het niet. ik vind het moeielijk hier iets over tezeggen. Je zet het op het internet, en je weet de risico's en als je niet wilt dat iemand het van je "steelt" dan moet je het maar beveiligen ofzo iets,


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    oneens tis toch van jou, hoe je het wend of keert (A)

    Vandaal schreef:
    Sommige dingen kun je gewoon niet tegen houden, die worden sowieso snel overgenomen. onbewust of bewust. zoals verhaallijnen en teksten op profielen. Maar als je foto's van iemand anders overneemd is het indentiteitsfraude. dat is verboden en daar staan dan ook straffen op.

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oneens


    "Ignite, my love. Ignite."

    tja... sommige dingen zou je wel over mogen nemen, maar je moet het gewoon eerst vragen aan degene van wie het is (A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens, er zoude verschillend bitchfights op Q zijn moesten we zomaar iemands verhalen fzo gaan jatten..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.