• De stelling van vandaag luidt:
    Alles wat je op internet zet mogen andere zonder toestemming van jou overnemen want het is je eigen keus dat jij het online zet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als jij een tekening hebt gemaakt waar je zo trots op bent dat je hem online zet, moet ja altijd groot of opvallend je naam er doorheen zetten. :Y)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    Just a simple "I love you" (:

    Cosmia schreef:
    Ik vind dat als je een beetje manieren hebt je dingen die niet van jou zijn niet zomaar overneemt, maar als je iets op internet zet kan je er natuurlijk gewoon op wachten dat het overgenomen word.. Dus het mág wel, maar het is wel een shitactie.

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.

    Eens..
    Je weet zo dat als je een mooie foto ofzo erop zet dat ie gejat wordt..
    Zoals sommige mense zegge , niet pikken enzo maar waarom zette ze hem er dan op als je weet da er toch mensen zijn die da gaan doen??


    Stop wishing, Start doing..

    Eens.


    Smiling but close to tears.

    Veel mensen zeggen dat ze het ermee oneens zijn wegens copyright, maar veel mensen gebruiken toch wel veel foto's als profielfoto die niet eens van hunzelf zijn.
    Als je een foto van iemand neemt en zégt dat jij dat bent vind ik het een ander verhaal. Maar uiteindelijk is een foto/bestand online zetten vragen om overname.


    it's so empty living behind these castle walls

    oneens

    Hingucker schreef:
    In feite wel, behalve met auteursrechten en zo van die dingen.


    Some people make the world special just by being in it

    Discoverxme schreef:
    oneens! Vaak zet je iets online omdat je commentaar over iets wilt horen, niet dat het gekopieerd wordt om vervolgens iemand anders zijn naam eronder te zetten.


    When you can live forever, what do you live for?

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    One Day you'll remember me...

    Suffer schreef:
    Dus als ik m'n eigen fotografie foto's online zet (bij wijze van spreken) mogen anderen ze jatten?

    Je loopt wel een groot risico ja. Als anderen het overnemen maar ook zeggen dat het van hun is is het zelfs plagiaat, dusja.

    Geen mening eigenlijk.