• Een urenlang beraad in de Trêveszaal leidde niet meer tot een oplossing voor het onderlinge wantrouwen en de vraag of Nederland langer in de Afghaanse provincie Uruzgan moet blijven.
    De PvdA-ministers stappen uit het kabinet. Ingewijden hebben dat in de nacht van vrijdag op zaterdag gemeld. Komende maandag zou het kabinet precies drie jaar in functie zijn.

    (Bron: nu.nl


    I am an idiot, I move.

    Volgens mij breekt er nu complete anarchie uit.


    we were young but we were blind.

    Ik had het voorspeld: ze halen het einde van de week niet eens.
    Wel lekker, krijgen we een nieuw kabinet, en vast een véel betere.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    zag het al wel aankomen,
    alleen ik vind het niet zo slim want we zitten best wel in een moeilijke periode met de crisis enz.

    Joselyne schreef:
    Eindelijk gaat Balkenende ook eens op zijn bek.


    Gerechtigheid! :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    België-na-apers. :Y)

    Waarom reageert iedereen zo vrolijk? Het gaat al niet zo goed en door deze crisis wordt het allemaal alleen maar erger. Oké, Balkenende heeft het ontzettend verkloot, maar dan nog. Misschien wordt het allemaal wel veel erger met het volgende kabinet.
    De maatschappij is aan het afsterven T_T


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    EINDELIJK! (yeah)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Thingies schreef:
    Waarom reageert iedereen zo vrolijk? Het gaat al niet zo goed en door deze crisis wordt het allemaal alleen maar erger. Oké, Balkenende heeft het ontzettend verkloot, maar dan nog. Misschien wordt het allemaal wel veel erger met het volgende kabinet.
    De maatschappij is aan het afsterven T_T


    Ben ik het mee eens en ik hoop al helemaal niet dat die Geert Wilders president word :/


    dream, dare, fly!

    Thingies schreef:
    Waarom reageert iedereen zo vrolijk? Het gaat al niet zo goed en door deze crisis wordt het allemaal alleen maar erger. Oké, Balkenende heeft het ontzettend verkloot, maar dan nog. Misschien wordt het allemaal wel veel erger met het volgende kabinet.
    De maatschappij is aan het afsterven T_T


    Dat is zeker waar, maar in tijden van crisis komt wel naar boven hoe goed een kabinet nou echt is. Dit kabinet was overduidelijk niet tegen de druk bestand. Het is inderdaad wel een verschikkelijke timing, maar er kan niet veel aan verandert worden. We kunnen alleen maar hopen, dat Nederland dit jaar goed stemt -oa ik dus x]-.

    Ben ik het mee eens en ik hoop al helemaal niet dat die Geert Wilders president word :/


    ik hoop ook niet dat de PVV in het nieuwe kabinet komt of dat Wilders president wordt, maar als dat wel gebeurd, zal hij niet zo extreem zijn. Je moet compromissen sluiten als je in het kabinet zit, je kunt niet alles meer roepen en zeer extreem zijn, wat in de oppositie wel kan, aangezien je er zelf niet echt op afgerekend wordt.

    Ik weet ook serieus niet wat voor een kabinet het gaat worden, ik denk, dat het sowieso heel lang gaat duren voordat we een nieuw kabinet zullen krijgen. Als we een nieuw kabinet hebben, zal het of een heel rechts kabinet worden, of ongeveer hetzelfde als nu, aangezien er niet heel veel andere opties zijn. De VVD is te klein om een meerderheid te vormen, net als verscheidene andere partijen en natuurlijk zijn er partijen die totaal niet willen samenwerken.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 14:24 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bravery schreef:
    Zat er wel een beetje aan te komen..

    (wou ook dit topic maken)

    Klopt.


    No growth of the heart is ever a waste

    balkelende zorgt dus echt voor elende :'D


    Dress me, I'm your manne-quin

    Nederland zuigt (':
    No offence. x'D
    Gewoon de macht aan het koningshuis, en gewoon geen kabinet.
    zo n_n


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    Nederland zuigt (':
    No offence. x'D
    Gewoon de macht aan het koningshuis, en gewoon geen kabinet.
    zo n_n


    wwil je dood ofsow? ;x
    die beabejaarde kan nog niet eens wakker blijven bij een toesrpaak x]


    Dress me, I'm your manne-quin

    Sealine schreef:
    Wilders word president mensen. Ik weet het zeker.
    Eindelijk : )

    Let's hope not.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Voiceless schreef:
    Dit had ik al verwacht, eigenlijk.

    dat dacht mijn mama ook x'D