• Een urenlang beraad in de Trêveszaal leidde niet meer tot een oplossing voor het onderlinge wantrouwen en de vraag of Nederland langer in de Afghaanse provincie Uruzgan moet blijven.
    De PvdA-ministers stappen uit het kabinet. Ingewijden hebben dat in de nacht van vrijdag op zaterdag gemeld. Komende maandag zou het kabinet precies drie jaar in functie zijn.

    (Bron: nu.nl


    I am an idiot, I move.

    Dealer schreef:
    (...)
    Let's hope not.


    als wilders president woord o__O
    ben ik dood o,o
    (ik be namelijk van afrikaanse afkomst ;x)


    Dress me, I'm your manne-quin

    De kans dat iemand als Wilders president wordt zit er dik in, aangezien heel Nederland de ministers die nu in het kabinet zaten helemaal zat is. Ik vind Wilders niet verkeerd, op zich. Hij is alleen misschien iets te zwart-wit denkend.


    Save me with your love tonight.

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Ben ik het mee eens en ik hoop al helemaal niet dat die Geert Wilders president word :/

    kan niet -uitleg volgt-

    Als geerst wilders met zijn partij, de meeste stemmen haalt, dan moet hij een regering samen stellen. Dus meerderheid van de zetels zeg maar met de regering halen. CDA heeft gezegt dat die niet met PVV gaan samen werken, PvdA heeft dat ook gezegt. Nu heb je alle 'grote' partijen gehad, en wil je en goede regering samen stellen, moet die ong. uit 3 partijen bestaan. Dat gaat geert dan waarschijnlijk zeker niet halen, en de nummer 2 -van de verkiezingen mag een regering samen gaan stellen.-

    -allemaal geleerd bij geschiedenis =3
    snap je? =3

    shit nee!!
    hij heeft iets tegen buitennlanders o___O
    dalijk moeten alel buitenlanders het land uit ;O


    Dress me, I'm your manne-quin

    Dallas schreef:
    shit nee!!
    hij heeft iets tegen buitennlanders o___O
    dalijk moeten alel buitenlanders het land uit ;O

    wist je dat neit? (cat)

    muzzle schreef:
    (...)
    wist je dat neit? (cat)


    ik dacht eerst alenemaar moslims,marokanene en turken. ;x


    Dress me, I'm your manne-quin

    BALKELENDE


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dallas schreef:
    (...)

    ik dacht eerst alenemaar moslims,marokanene en turken. ;x

    maakt niet uit hoor n_n

    Angelus schreef:
    BALKELENDE

    je kan toch neit alleen de schuld aan balkenende geven,
    (cat)?

    muzzle schreef:
    (...)
    je kan toch neit alleen de schuld aan balkenende geven,
    (cat)?


    Whatever ik snap d'r toch niks van. ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wie heeft er zin om samen met mij in het kabinet te gaan zitten? Word vet gezellig joh. Beetje ruzie maken, met moeilijke woorden strooien terwijl je zelf niet eens meer weet wat je zegt na 5 seconden. Dat kan iedereen (nerd). En dan zo nu en dan een wilders die zegt 'Hou nu is je bek'. (krul). Who's in?


    Wie du mir, so ich dir.

    Angelus schreef:
    (...)

    Whatever ik snap d'r toch niks van. ;p

    ik ook niet helemaal,
    maar ik denk wel dat door al die mensjes daar komt =3

    MrsHangover schreef:
    Wie heeft er zin om samen met mij in het kabinet te gaan zitten? Word vet gezellig joh. Beetje ruzie maken, met moeilijke woorden strooien terwijl je zelf niet eens meer weet wat je zegt na 5 seconden. Dat kan iedereen (nerd). En dan zo nu en dan een wilders die zegt 'Hou nu is je bek'. (krul). Who's in?

    Count me in!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    muzzle schreef:
    (...)
    maakt niet uit hoor n_n

    =]
    omg dlaijk woordik het land uit gezet o___O
    ben pas 12 o__o
    how want to save me from dark-wilders? n_n


    Dress me, I'm your manne-quin

    MrsHangover schreef:
    Wie heeft er zin om samen met mij in het kabinet te gaan zitten? Word vet gezellig joh. Beetje ruzie maken, met moeilijke woorden strooien terwijl je zelf niet eens meer weet wat je zegt na 5 seconden. Dat kan iedereen (nerd). En dan zo nu en dan een wilders die zegt 'Hou nu is je bek'. (krul). Who's in?

    Ik!
    ik wil wel een duur pak aan (A)