• Een urenlang beraad in de Trêveszaal leidde niet meer tot een oplossing voor het onderlinge wantrouwen en de vraag of Nederland langer in de Afghaanse provincie Uruzgan moet blijven.
    De PvdA-ministers stappen uit het kabinet. Ingewijden hebben dat in de nacht van vrijdag op zaterdag gemeld. Komende maandag zou het kabinet precies drie jaar in functie zijn.

    (Bron: nu.nl


    I am an idiot, I move.

    MrsHangover schreef:

    Wie heeft er zin om samen met mij in het kabinet te gaan zitten? Word vet gezellig joh. Beetje ruzie maken, met moeilijke woorden strooien terwijl je zelf niet eens meer weet wat je zegt na 5 seconden. Dat kan iedereen . En dan zo nu en dan een wilders die zegt 'Hou nu is je bek'. . Who's in?
    OKE Maar dan wil ik de nieuwe -absoluut betere- balkenende zijn!!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 22:03 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    muzzle schreef:
    (...)
    Ik!
    ik wil wel een duur pak aan (A)


    oeeh ik ook :33
    geef mij maar zo'n kroontjuhh =33

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 22:02 ]


    Dress me, I'm your manne-quin

    BOUM schreef:
    (...) OKE Maar dan wil ik de nieuwe -absoluut betere- balkenende zijn!!
    Maar dan moet je wel een bril hebben eigenlijk (nerd). EN je moet vallen als je op een skatebord gaat staan enzo. Dat hoort er dan allemaal bij (krul). En ik doe wel gezellig mee en alles maar stiekem gaan we nu gewoon heel hard offtopic leute. (cat) Dus ik stel voor, dat we maar weer mooi ontopic gaan. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Maar dan moet je wel een bril hebben eigenlijk (nerd). EN je moet vallen als je op een skatebord gaat staan enzo. Dat hoort er dan allemaal bij (krul). En ik doe wel gezellig mee en alles maar stiekem gaan we nu gewoon heel hard offtopic leute. (cat) Dus ik stel voor, dat we maar weer mooi ontopic gaan. :Y)

    ik word de nieuwe minister van financien, want ik kan heel goed omgaan met geld
    -kuchkuch-
    8]

    muzzle schreef:
    (...)
    ik word de nieuwe minister van financien, want ik kan heel goed omgaan met geld
    -kuchkuch-
    8]



    uhu nederland woord blut ^^


    Dress me, I'm your manne-quin

    Joselyne schreef:
    Eindelijk gaat Balkenende ook eens op zijn bek.

    Dat was hij toch al 3 keer eerder gegaan?
    Hij is als leider is het kabinet nu al 4 keer gevallen.
    Ik vind dat we een nieuwe 'leider' moeten krijgen voordat we überhaupt aan een nieuw kabinet kunnen denken.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Dat was hij toch al 3 keer eerder gegaan?
    Hij is als leider is het kabinet nu al 4 keer gevallen.
    Ik vind dat we een nieuwe 'leider' moeten krijgen voordat we überhaupt aan een nieuw kabinet kunnen denken.
    Ja volgens mij zoiets ja. Zou idd geen verkeerd idee zijn om dan een nieuwe minister president aan te stellen -of hoe je dat ook zegt (nerd)-.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 22:29 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wel klote, eigenlijk. Had niks tegen Balkenende ofzo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Balkenende is net de pa van harry potter :3


    -harry potter fan hiero <33 )

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 feb 2010 - 22:41 ]


    Dress me, I'm your manne-quin

    muzzle schreef:
    (...)
    kan niet -uitleg volgt-

    Als geerst wilders met zijn partij, de meeste stemmen haalt, dan moet hij een regering samen stellen. Dus meerderheid van de zetels zeg maar met de regering halen. CDA heeft gezegt dat die niet met PVV gaan samen werken, PvdA heeft dat ook gezegt. Nu heb je alle 'grote' partijen gehad, en wil je en goede regering samen stellen, moet die ong. uit 3 partijen bestaan. Dat gaat geert dan waarschijnlijk zeker niet halen, en de nummer 2 -van de verkiezingen mag een regering samen gaan stellen.-

    -allemaal geleerd bij geschiedenis =3
    snap je? =3


    Ja + het koningshuis heeft PVV liever niet aan de macht. Dus gebeurt dat ook niet. ^^


    Scream for mercy!

    Ze hebben zich allemaal weer lekker laten kennen.


    blame the bully.

    Dallas schreef:
    shit nee!!
    hij heeft iets tegen buitennlanders o___O
    dalijk moeten alel buitenlanders het land uit ;O

    dat is helemaal niet waar.
    hij heeft niks tegen buitenlanders hoor.
    hij heeft wat tegen de Islam. ik ook, want die religie slaat natuurlijk nergens op.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Ja + het koningshuis heeft PVV liever niet aan de macht. Dus gebeurt dat ook niet. ^^

    Het koningshuis heeft daar niks mee te maken. Dat is dan toch discriminatie? 'Hem mogen we niet, dus hij word niet president'. Ja, waar de fok slaat dat dan op? En dat dat nooit kan gebeuren is bullshit. Nederland stemt, de burgers bepalen wie ze willen dat president gaan worden, of iig in de regering komt. En dat word zeker weten Wilders.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Ja + het koningshuis heeft PVV liever niet aan de macht. Dus gebeurt dat ook niet. ^^

    dat wist ik niet,
    maar dat weet ik nu dan 8]

    Sealine schreef:
    (...)
    Het koningshuis heeft daar niks mee te maken. Dat is dan toch discriminatie? 'Hem mogen we niet, dus hij word niet president'. Ja, waar de fok slaat dat dan op? En dat dat nooit kan gebeuren is bullshit. Nederland stemt, de burgers bepalen wie ze willen dat president gaan worden, of iig in de regering komt. En dat word zeker weten Wilders.

    lees even mijn ding wat ik geschreven heb,
    dan snap je het miss. =3