• Een urenlang beraad in de Trêveszaal leidde niet meer tot een oplossing voor het onderlinge wantrouwen en de vraag of Nederland langer in de Afghaanse provincie Uruzgan moet blijven.
    De PvdA-ministers stappen uit het kabinet. Ingewijden hebben dat in de nacht van vrijdag op zaterdag gemeld. Komende maandag zou het kabinet precies drie jaar in functie zijn.

    (Bron: nu.nl


    I am an idiot, I move.

    innige deelneming ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Sealine schreef:
    Wilders word president mensen. Ik weet het zeker.
    Eindelijk : )

    WOEYAH! Ik denk dat ik mezelf alvast op de trein naar een of ander Goelagkamp in Siberie zet, voor hij het doet. See ya later folks (cool)

    Wisten jullie trouwens dat Wilders Indonesisch bloed heeft? _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Sealine schreef:
    Wilders word president mensen. Ik weet het zeker.
    Eindelijk : )

    Als hij dat word ga ik een feest geven.
    - niets tegen buitenlanders -

    Ik hoop echt dat Wilders nu niet President wordt. Dan zakken we wel heel erg laag, met zo'n iemand.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sealine schreef:
    (...)
    dat is helemaal niet waar.
    hij heeft niks tegen buitenlanders hoor.
    hij heeft wat tegen de Islam. ik ook, want die religie slaat natuurlijk nergens op.


    oh oke xd
    ik vidn de Islam ook wel een beetje nergens op slaan. ;x
    (voel ej neit aangesproken islamers onder ons)


    Dress me, I'm your manne-quin

    Als Wilders president word, dan gaat Nederland zakken.
    Heel Nederland word dan verneukt, even serieus, wat is nou die gast z'n probleem?
    Ik vind het nergens op slaan. o.o

    Mijn Mening.


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    Als Wilders president word, dan gaat Nederland zakken.
    Heel Nederland word dan verneukt, even serieus, wat is nou die gast z'n probleem?
    Ik vind het nergens op slaan. o.o

    Mijn Mening.


    omg als hij president woord ga ik in japan wonen en begin ik mijn eigen anime tekenfilms bureau.=]


    Dress me, I'm your manne-quin

    muzzle schreef:
    (...)
    kan niet -uitleg volgt-

    Als geerst wilders met zijn partij, de meeste stemmen haalt, dan moet hij een regering samen stellen. Dus meerderheid van de zetels zeg maar met de regering halen. CDA heeft gezegt dat die niet met PVV gaan samen werken, PvdA heeft dat ook gezegt. Nu heb je alle 'grote' partijen gehad, en wil je en goede regering samen stellen, moet die ong. uit 3 partijen bestaan. Dat gaat geert dan waarschijnlijk zeker niet halen, en de nummer 2 -van de verkiezingen mag een regering samen gaan stellen.-

    -allemaal geleerd bij geschiedenis =3
    snap je? =3


    CDA heeft nooit gezegd dat ie niet met PVV samen wil werken. In tegenstelling tot PvdA. Die hebben dat gezegd, die hebben ook tegen andere partijen gezegd van 'ga niet met PVV samenwerken'. Wilders vond die uitspraak ondemocratisch en beledigend. Maarja, alsof Wilders wel met Bos wil samenwerken. Noooway. CDA sluit helemaal niets uit, CDA staat overal open voor.

    Stel dat PVV de meeste stemmen krijgt, dan moet PVV met 2 of 3 andere partijen een regering samenstellen. Dus bijv. PVV, CDA, VVD en D66.
    De patrij met de meeste zetels heeft het meeste te zeggen. Ik hoop op PVV.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Als Geertje aan de macht komt - fuck, hij komt ook uit Venlo x'D - dan ga ik verhuizen naar België. Heeft iemand nog plek voor mij en mijn beste vriendin? ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Als Geertje aan de macht komt - fuck, hij komt ook uit Venlo x'D - dan ga ik verhuizen naar België. Heeft iemand nog plek voor mij en mijn beste vriendin? ;D

    Veel succes met zoeken alvast dan.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Crimineel schreef:
    Als Wilders president word, dan gaat Nederland zakken.
    Heel Nederland word dan verneukt, even serieus, wat is nou die gast z'n probleem?
    Ik vind het nergens op slaan. o.o

    Mijn Mening.

    Vind jij de Islam normaal dan?
    Dan moet je niet gaan zeggen dat het een heel normaal net als ieder ander geloof, geloof is, want dat is het niet.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Oh, en lager dan nu kan Nederland al niet meer zakken.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Vind jij de Islam normaal dan?
    Dan moet je niet gaan zeggen dat het een heel normaal net als ieder ander geloof, geloof is, want dat is het niet.

    Hoezo? Het is een geloof met een heel aantal gebruiken, maar als die mensen daarin geloven, dan mogen ze dat. Er bestaat ook nog iets van vrijheid in geloofsovertuiging in Nederland. Als Geertje nu opeens de Islam gaat verbieden, dan gaat hij tegen de grondwet in. En waarschijnlijk krijgt hij dan heel veel problemen.

    En oh ja, Nederland kan nog véél lager zakken.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sealine schreef:
    (...)
    Vind jij de Islam normaal dan?
    Dan moet je niet gaan zeggen dat het een heel normaal net als ieder ander geloof, geloof is, want dat is het niet.


    Ik ben het hier echt mee oneens. Je brengt ten eerste een mening als feit en ten tweede is de Islam wel gewoon maar ene godsdienst, eentje met toevallig andere opvattingen dan het Christendom. Wij in het Westen vinden die opvattingen misschien slecht en niet menselijk, maar waar de Islam echt de belangrijkste godsdienst is, vinden ze ons belachelijk.


    I am an idiot, I move.

    Bravery schreef:
    Zat er wel een beetje aan te komen..


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?