• Een urenlang beraad in de Trêveszaal leidde niet meer tot een oplossing voor het onderlinge wantrouwen en de vraag of Nederland langer in de Afghaanse provincie Uruzgan moet blijven.
    De PvdA-ministers stappen uit het kabinet. Ingewijden hebben dat in de nacht van vrijdag op zaterdag gemeld. Komende maandag zou het kabinet precies drie jaar in functie zijn.

    (Bron: nu.nl


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je het weet maar polio kan je blijvend verlammen. Mensen in bijv. Staphorst dragen ook speciale kleding, staan niet open voor andermans ideeën. Oftewel; bijna hetzelfde als wat jij over de Islam zegt.

    Ik weet wel wat polio is. De Islam blijft altijd nog erger.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ik weet wel wat polio is. De Islam blijft altijd nog erger.

    Het gaat om het principe, niet om de daden zelf. Alle geloven doen mensen pijn. Niet alleen de Islam.
    Bovendien jaag nu alle moslims over een kam, terwijl een kleine groep aan al die dingen doet. Ook niet álle Nederlanders zijn blond met blauwe ogen.


    I am an idiot, I move.

    Jongens, discuseren is goed, maar als je doorhebt dat het op een ruzie uitdraait zullen we er dan gewoon mee ophouden? Dan heeft de discussie namelijk geen zin meer.


    Life is hard and then we die

    Sealine schreef:
    (...)
    Ik heb zin om jou helemaal in elkaar te rammen, weetje dat wel. Nee hoeft niet, beter dat jij dat even gaat doen, want jij weet er blijkbaar helemaal niks vanaf.

    Stommerd (cat)

    Vechten? -wbw-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Stommerd (cat)

    Vechten? -wbw-

    Mij best.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Silvester schreef:
    (...)
    Het gaat om het principe, niet om de daden zelf. Alle geloven doen mensen pijn. Niet alleen de Islam.
    Bovendien jaag nu alle moslims over een kam, terwijl een kleine groep aan al die dingen doet. Ook niet álle Nederlanders zijn blond met blauwe ogen.

    Ik heb ook al heel vaak gezegd dat ook heel veel moslims wél 'goed' zijn. In mijn vriendengroep zitten ook moslims enzo. En ik ben ook geen racist, ik vind de Islam gewoon niet kunnen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Mij best.

    Yay ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ik heb ook al heel vaak gezegd dat ook heel veel moslims wél 'goed' zijn. In mijn vriendengroep zitten ook moslims enzo. En ik ben ook geen racist, ik vind de Islam gewoon niet kunnen.

    Het blijft een discriminerende uitspraak. Respect voor elkaar weet je nog? (cat)


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    (...)
    Het blijft een discriminerende uitspraak. Respect voor elkaar weet je nog? (cat)

    Wat is er nu weer discriminerend dan?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Wat is er nu weer discriminerend dan?


    Ik heb ook al heel vaak gezegd dat ook heel veel moslims wél 'goed' zijn. In mijn vriendengroep zitten ook moslims enzo. En ik ben ook geen racist, ik vind de Islam gewoon niet kunnen.

    Die uitspraak.


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    (...)

    Ik heb ook al heel vaak gezegd dat ook heel veel moslims wél 'goed' zijn. In mijn vriendengroep zitten ook moslims enzo. En ik ben ook geen racist, ik vind de Islam gewoon niet kunnen.

    Die uitspraak.

    Ja, en? Dat is niet discriminerend hoor. Dat is gewoon een mening. Wat is daar mis mee? En over dat respect, er zijn hier zoooo veel mensen die hebben gezegd, ook in andere topics 'Wilders moet dood', 'Wilders is een racist'. En dat kan wel. Daar word niks over gezegd. Hahaha. Zielig hoor.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ja, en? Dat is niet discriminerend hoor. Dat is gewoon een mening. Wat is daar mis mee? En over dat respect, er zijn hier zoooo veel mensen die hebben gezegd, ook in andere topics 'Wilders moet dood', 'Wilders is een racist'. En dat kan wel. Daar word niks over gezegd. Hahaha. Zielig hoor.
    Daar ben ik het mee eens


    Life is hard and then we die

    Sealine schreef:
    (...)
    Ja, en? Dat is niet discriminerend hoor. Dat is gewoon een mening. Wat is daar mis mee? En over dat respect, er zijn hier zoooo veel mensen die hebben gezegd, ook in andere topics 'Wilders moet dood', 'Wilders is een racist'. En dat kan wel. Daar word niks over gezegd. Hahaha. Zielig hoor.

    Nou, Wilders is nou eenmaal een racist met zijn 'kopvoddentaks'. Belachelijk gewoon.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ja, en? Dat is niet discriminerend hoor. Dat is gewoon een mening. Wat is daar mis mee? En over dat respect, er zijn hier zoooo veel mensen die hebben gezegd, ook in andere topics 'Wilders moet dood', 'Wilders is een racist'. En dat kan wel. Daar word niks over gezegd. Hahaha. Zielig hoor.

    Een mening kan ook discriminerend zijn. Bijvoorbeeld: ik vind dat alle zwarten dood moeten, dat is een mening maar wel discriminerend. (Nee, niet mijn mening, alleen een voorbeeld). Trouwens, heb jij mij Wilders' naam horen gebruiken? Nee.


    I am an idiot, I move.

    Thingies schreef:
    (...)
    Nou, Wilders is nou eenmaal een racist met zijn 'kopvoddentaks'. Belachelijk gewoon.

    Hij is geen racist.


    I'd rather go naked than wear fur.