• Een urenlang beraad in de Trêveszaal leidde niet meer tot een oplossing voor het onderlinge wantrouwen en de vraag of Nederland langer in de Afghaanse provincie Uruzgan moet blijven.
    De PvdA-ministers stappen uit het kabinet. Ingewijden hebben dat in de nacht van vrijdag op zaterdag gemeld. Komende maandag zou het kabinet precies drie jaar in functie zijn.

    (Bron: nu.nl


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    (...)
    Een mening kan ook discriminerend zijn. Bijvoorbeeld: ik vind dat alle zwarten dood moeten, dat is een mening maar wel discriminerend. (Nee, niet mijn mening, alleen een voorbeeld). Trouwens, heb jij mij Wilders' naam horen gebruiken? Nee.

    Nee niet jou. Wel Thingies. Sowieso zij.
    Dat wat ik heb gezegd is níet discriminerend. De dingen die mensen over over Geert zeggen, dat is discriminatie.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Hij is geen racist.

    Oké... maar toch klopt er iets niet aan die kopvoddentaks. Waarom zou je moeten betalen voor een hoofddoekje en niet voor een petje? Hoofddeksel is hoofddeksel en nonnen mogen hun kapjes toch ook gratis ophouden?


    I am an idiot, I move.

    Sealine schreef:
    (...)
    Nee niet jou. Wel Thingies. Sowieso zij.
    Dat wat ik heb gezegd is níet discriminerend. De dingen die mensen over over Geert zeggen, dat is discriminatie.

    Hoezo? Ik zeg alleen maar wat ik denk. Vrijheid van meningsuiting (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik snap niet meer bepaald wat dit te maken heeft met de val van het kabinet.. Maar ik ga toch even mijn mening zeggen. Er zijn moslims die echt geweldige mensen zijn, hartstikke aardig en gastvrij enzo, maar het zijn de extremisten en de nieuwe generatie die het voor de anderen verpesten. Maar niet alleen de Islam is een 'verkeerd' geloof, dat zijn het christendom enz. ook. Zoals mijn signature al zegt, 'Faith doesn't cause war, religion does'.
    En ot: 'T was alleen maar een kwestie van tijd tot dat stelletje grote kleuters ruzie kreeg over wie er gelijk had. Seriously zelfs ík had het nog volwassener aan kunnen pakken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ontopic blijven, en hou op met ruzie maken. Als jullie elkaars mening niet kunnen respecteren dan reageer je maar niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg