• Ja, over 3 dagen is het zover! Het TH concert. In de lopende tijd zijn er veel suggestie's voor actie's geweest.
    Nu mijn vraag, welke doen we nu?
    We zouden elkaar herkenbaar maken d.m.v een groene Q. Maar waar? Op de hand?
    En pakken we nu gezellig elkaar handjes met Human Connect to Human?_O_

    EDIT
    Jullie moeten wel netjes die Q op je hand zetten! Anders ben ik dadelijk de enige en lopen CuteWolf, xBlackAngel, EmoxAlien en ik voor lul voorschut.(cat) Zet er graag in het klein je naam onder!

    EDIT DE TWEEDE!
    TWINcest heeft al een spandoek gemaakt voor Human Connect to Human. Dus dan mag je fijn de handjes van degene naast je pakken en ze hoog in de lucht steken! Ken je degene naast je niet? Hup, niet flauw doen. Één liedje een hand vasthouden, ga je niet dood van!;)

    EDIT DE DERDE!
    Bij WBMW/LUL-blijft geweldig- lampjes in de lucht!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 21:36 ]


    everything, in time

    Nee, prima joh, dankje !!
    Nah, ik vraag me eigenlijk af of mensen het wel gaan doen. Anders probeer ik de voorste rij wel te overtuigen. En als je tijdens het nummer een spandoek omhoog ziet gaan, dan ben ik het :]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    TWINcest schreef:
    Nee, prima joh, dankje !!
    Nah, ik vraag me eigenlijk af of mensen het wel gaan doen. Anders probeer ik de voorste rij wel te overtuigen. En als je tijdens het nummer een spandoek omhoog ziet gaan, dan ben ik het :]


    Ik kijk ernaar uit!
    Ik pak sowieso de handen van de mensen naast me!(:


    everything, in time

    Tijdens WBMW/LUL x'D met de lampjes zwaaien van THDST.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 22:25 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xKommaStip schreef:
    Tijdens HCTH met de lampjes zwaaien van THDST.
    dat was toch met WBMW

    Staat erbij!;)


    everything, in time

    Dat hand vast houden shizzle, daar ben ik eerlijk gezegd zwaar tegen. Om het even heel zwart wit te zeggen. Ik hoef geen rotzooi en energie van anderen over te nemen. Dat doe ik zowieso wel al als ik in een zaal met 20.000 man sta maar zo maakt het dat nog nét even wat erger. -voor de mensen waar ik chinees voor praat, sorry ga het niet uitleggen (krul)-

    De rest vind ik wel heel stoer. Maar ik doe verder niet meer. De 'Q' zul je toch niet zien, ik draag de hele dag handschoenen en savonds ook denk ik :'DD(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik doe mee.
    Maakt het met de groene Q uit op welke hand je hem zet?


    Save me with your love tonight.

    ik ben er op de 23e niet x'D
    dus helaas kan ik dan niet mee doen (A)

    Nu ik jullie zo hoor over die voorbereidingen baal ik echt dat ik niet ga..


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    Nu ik jullie zo hoor over die voorbereidingen baal ik echt dat ik niet ga..

    dat heb ik ook =3
    gelukkig ga ik de 26e =3

    BOUM schreef:
    Nu ik jullie zo hoor over die voorbereidingen baal ik echt dat ik niet ga..

    Ja, ik ook!
    Stommerds.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    CuteWolf schreef:
    (...)dat was toch met WBMW

    Oh ja :x ik slaap nog denk ik ;$


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat is de dag van mijn verjaardag. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    ik zet wle gewoon met zwart een Q en mijn q naam er onder want ik heb geen groene stift :X


    I solemny swear i am up to no good