• Bij deze even een algemeen topic over het concert van Tokio Hotel in Ahoy, 23-02-2010. Voordat het forum helemaal volgespamt wordt met topics hierover.

    Dus, vertel hier jou verhaal!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    heeft er eigenlijk iemand van Q. een meet en greet gewonnen? =3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, een eigenwijs volk.
    En hoe dan ook, alle TH-fans zouden hetzelfde hebben gedaan :P

    @Terrorist:
    ik vond Only Seven Left wel cool eigenlijk =O

    Hahaha, ja oke. :'D
    Maarja, ik heb zoiets van luister dan een keer is, en gil niet zo. :'D


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Hahaha, ja oke. :'D
    Maarja, ik heb zoiets van luister dan een keer is, en gil niet zo. :'D
    Tja nouja ik kan Bill sowieso beter verstaan als 'ie Duits praat dan als 'ie Engels praat :$


    Life is hard and then we die

    @ Willom.
    Haha!. Oh dude, die denkt nu gewoon wss 'Omg, spreek ik echt zo onverstaanbaar engels, of zijn die nederlanders -opdietweecoolechicksna- echt zo verschrikkelijk dom?' :3.

    @ PukkelxDing
    Ik had voor dat concert al een lied van ze gehoord en ik zat echt zo van '._____.' en toen ik dat ding op het podiumzag voor ze zat ik van 'NOOOOH. NIET HUN' Maar als die zanger nou gewoon het hele lied stil was geweest had ik het vast stukken leuker gevonden.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 18:01 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tja nouja ik kan Bill sowieso beter verstaan als 'ie Duits praat dan als 'ie Engels praat :$

    Ja, dat wel inderdaad. ;'D


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Trouwens bij Phantomrider vroeg hij of iedereen zn lichtjes, mobieltjes en camera's UIT wilde zetten, en toen kwam iedereen weer aankakken met zn lichtjes. :'D

    Haha, dat merkte ik ook. Ik vroeg nog aan m'n vriendin of ik 't goed had verstaan dat de lichtjes, camera's, telefoons, etc. uit moesten. En toen zag je juist al die lichtjes, etc. aan. ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Het was echt helemaal super te gek awesome :D


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Weetje, nu ik er zo over nadenk en niet meer overstuur ben, viel het allemaal wel mee ^^

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 21:25 ]


    Life is hard and then we die

    Die fanactie met die lichtjes was geslaagd toch? Was die andere actie ook doorgegaan?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 21:29 ]


    .

    Pliena schreef:
    (...)
    En ik hoop op Duits, want Engels ken ik écht niet goed.

    Ze spelen Duits volgens mij, ik vond een setlist op Netlog, Tokio Hotel Belgium Streetteam ofzo iets, bijna alles is Duits.

    Als ze morgen in België Duits spelen hè, dan word ik jaloers. ¬¬


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vond het prachtig en heerlijk. Ik heb er echt van genoten ze weer te zien.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 22:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Discoverxme schreef:
    ik vond het echt zo leuk! Ik stond echt heel dicht bij Tom ^^
    Haha, hij is nog steeds uber sexy! (yeah)
    En dat vuur, mijn gott ik hou er van ^^
    Ik vond de show echt super leuk!

    Edit
    Ik las net dat er duitse fans waren, maar er was zelfs een spaanse fan! Die was helemaal uit spanje gekomen o.o
    Like, wtf, wacht gewoon tot ze naar spanje ofzo komen ><
    Ik zou dat dus echt niet doen
    Ze kwam om 5 uur aankakken, wilde bij ons voorkruipen dus toen hebben we de beveiliging erbij gehaald en die heeft haar uit de rij geschopt. Haar vader woont gewoon in Nederland dus het verhaal is helemaal niet zo spectaculair als het lijkt :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Het was in een woord MEGAFANTASTISCHÜBERGEILENFUCKINGVET! Het was zoo mooi, ik kon niet stoppen met huilen toen ik Bill eindelijk zag. He's amazing <3


    -

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Ze kwam om 5 uur aankakken, wilde bij ons voorkruipen dus toen hebben we de beveiliging erbij gehaald en die heeft haar uit de rij geschopt. Haar vader woont gewoon in Nederland dus het verhaal is helemaal niet zo spectaculair als het lijkt :Y)(krul).

    Zal ik die foto van ons eens online zetten morgen? Dan kan iedereen zien watvoor een verneukte kop ik daarop heb! XD


    -