• Bij deze even een algemeen topic over het concert van Tokio Hotel in Ahoy, 23-02-2010. Voordat het forum helemaal volgespamt wordt met topics hierover.

    Dus, vertel hier jou verhaal!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    jackstrify schreef:
    (...)
    Zal ik die foto van ons eens online zetten morgen? Dan kan iedereen zien watvoor een verneukte kop ik daarop heb! XD
    Ghehehe nee nee nee, mag niet :Y). Eerst doormailen, :Y). Ofja we spreken elkaar zo toch nog wel even op msn, je kan hem dan ook sturen (krul)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Ghehehe nee nee nee, mag niet :Y). Eerst doormailen, :Y). Ofja we spreken elkaar zo toch nog wel even op msn, je kan hem dan ook sturen (krul)(nerd).

    Whaha okie (krul)


    -

    Mijn filmpjes :
    Stukje Noise.
    Het begin.


    when words fail, music speaks.

    het was echt geweldig!!!! met spierpijn, zere benen en een zere rug teruggekomen, maar verder totaal gerockt en heel veel leuke foto's gemaakt!! nat gegooid door Tom én Bill en Tom die me een paar keer recht aan keek <33 kortom: perfect!!!


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    ik vind het helemaal super helemaal toen me zus en een vriendin me op hun nek zetten en die beveilinging zei dat ik naar beneden moest maar ze me niet neer zetten en omghh toen lachte tom naar me :D maar 5 uurtjes is neit lang wachten ik heb egt 13 a 14 uur in de kou staan wachten.. Maar het was het wachten egt zeker weten waard het was super :D


    /

    xtomgeiler schreef:
    ik vind het helemaal super helemaal toen me zus en een vriendin me op hun nek zetten en die beveilinging zei dat ik naar beneden moest maar ze me niet neer zetten en omghh toen lachte tom naar me :D maar 5 uurtjes is neit lang wachten ik heb egt 13 a 14 uur in de kou staan wachten.. Maar het was het wachten egt zeker weten waard het was super en btw wered ik egt helemaal nat gegooid door bill en tom dat was best lekker in die hitte alleen het hielp maar 2 of 3 seconde :Z :D


    /

    het was zo mooi en ook al helemaal met die fanactie! <3
    oke ik geef toe dat ik moest janken x]
    ghehe, ik besefte dat ik ze gewoon zo mooi vind xd


    T O K I O H O T E L < 3

    ik had twee niet-fans mee, en die klaagden alleen over de kleding en de engelse uitspraak van Bill. Maar daar klaag ik ook over :P (ik kon hem niet echt verstaan toen hij gewoon praatte.. :$)
    Maar het was geweldig! ik stond dan wel helemaal achteraan, ik zag het allemaal perfect :)
    en de fanactie was ook geslaagd :P mijn niet-fans deden ook mee (A) (ik had de ene min of meer gedwongen :P)

    Annerobin schreef:
    ik had twee niet-fans mee, en die klaagden alleen over de kleding en de engelse uitspraak van Bill. Maar daar klaag ik ook over :P (ik kon hem niet echt verstaan toen hij gewoon praatte.. :$)
    Maar het was geweldig! ik stond dan wel helemaal achteraan, ik zag het allemaal perfect :)
    en de fanactie was ook geslaagd :P mijn niet-fans deden ook mee (A) (ik had de ene min of meer gedwongen :P)


    Ik had mijn vriend AKA verloofde bij die ook een niet-fan is en al bij al vond hij het goede concerten, behalve dan de ruzie op het concert in Vorst, België, en vind hij een aantal nummers wel goed.


    90020190

    Het was echt AWESOME <333.
    Ik zou met mijn BF eerst gewoon dinsdag rond 6 uur vertrekken zodat we daar kwart voor 7/ 7 uur zouden zijn bij ahoy.. maar iemand zei op msn dat er al 200 mensen waren bij ahoy, dus wij werden zenuwachtig en gingen maandag avond alsnog naar ahoy toe. HAHAA <333.

    We kregen een nummertje ik was nummer 182, dus er waren nog geen 200 mensen maar goed.. later werd het drukker, en .. het was eerst niet koud fso.. helemaal niet..
    maar daarna, OMFG! het was ijs en ijs koud.. >__<

    5 uur s'ochtends kwamen de tourbussen en dat was echt zo awesome <3. ik zat daar naast me BF helemaal koud en ineens iemand ; DAAR ZIJN DE TOURBUSSEN!! .. en toen kon ik ineens heel snel opstaan, HAHA <33.

    Ik was heel blij dat we daarna mochten doorlopen in de rij omdat er stukken open waren, en toen stond ik vooraan in de rij <33.

    Ik vond het echt heel erg gezellig, maar de tijd ging zo verdomde langzaam .. ;x ik stond heel goed bij het concert .. bij georg stonden 2 mensen voor me tot het eerste hek <33. alleen het geduw was wel heel erg. ;x

    Toen het concert begon was ik echt half in shock fso.. haha, want .. ik zag die bol.. of wat het ook was en ik dacht alleen maar OMGOMGOMGOMGOMG!.. <33. echt awesome <3.


    Wat ik wel heeeeeeeél erg irritant vond waren van die duitse meiden. Zij kwamen de heletijd bij mij en wat anderen en vroegen of ze bij ons mochten staan terwijl wij daar half onderkoelt stonden. Ze gingen echt naar iedereen toe, om maar de zorgen dat ze vooraan stonden. Ze gingen niet eens achteraan sluiten ;x

    En dat voorkruipen was heel erg irritant.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 10:02 ]

    Clockwise schreef:
    Ik vond het concert heel gaaf! :Y) Was zeker het wachten en de rugpijn waard :') En in de rij was het ook leuk, op een paar Duitse fans na. Jezus man wat zijn die asociaal o_o



    Ja inderdaad!! die duitse fans waren echt erg..

    Discoverxme schreef:
    ik vond het echt zo leuk! Ik stond echt heel dicht bij Tom ^^
    Haha, hij is nog steeds uber sexy! (yeah)
    En dat vuur, mijn gott ik hou er van ^^
    Ik vond de show echt super leuk!

    Edit
    Ik las net dat er duitse fans waren, maar er was zelfs een spaanse fan! Die was helemaal uit spanje gekomen o.o
    Like, wtf, wacht gewoon tot ze naar spanje ofzo komen ><
    Ik zou dat dus echt niet doen


    Er waren ook fans van luxemburg en frankrijk hoorde ik .. franse fan weet ik zeker want die kwam s'nachts nog naar ons toe om iets te vragen.. in het frans.. iemand van ons sprak frans .. ;]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 10:13 ]

    Het was zoo vet! Ze zagen er zo goed uit, alleen vind ik dat Bill het gewoon moet houden bij een spijkerbroek met leuk shirt en jack ofzo(A)


    What makes you different, makes your beautiful!