• Hoe zou jij reageren als Tom, Bill, Georg of Gustav zouden verklaren in een interview dat ze een vriendin hebben ?
    En eerlijk hé ...

    Just Curious

    Xx


    /

    Ik zou m'n schouders ophalen, vriendinnen bellen om te vertellen en daarna lekker verdergaan met computeren/tv kijken/whatever.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou da efkes erg vinden en daarna heel boos worden op al de Th-fans die dan afhaken omdat ze een lief hebben :@ (A):)


    We'll never be as young as we are tonight

    Blij zijn voor hun maar toch spijtig vinden !!
    Ik weet dat ik ze nooit zal zien of wat dan ook, maar ik wil dat ze gelukkig zijn !

    xx.


    Even bad men love their mothers -

    geshokeerd zijn, en waarsgijnlijk de eerste twee minuten voor het hele huis of waar ik dan ook ben lopen roepen dat ik die b*tch ga vermoorden (A) wat ik natuurlijk niet meen xD

    maar eerst zou ik geshokeerd zijn :| (uit jaloezie waarsgijnlijk)

    en dan zou ik waarschijnlijk aan de ene kant enorm blij zijn om hún blij te zien, maar aan de andere kant ook erg verdrietig..

    mjah, hun geluk komt toch op de eerste plaats :)

    ik zou het denk ik best vaag vinden... ik bedoel TH lijkt best dichtbij te staan (niet dat ze dat staan) dus... vage redenering van mij. ik zou het verder niet erg vinden... TH gaat me om de muziek en niet om de jongensxD


    I am an idiot, I move.

    Dan zou ik denken; 'Pff, ik win hun toch wel voor mij :Y)'

    ik zou blij zyn voor hun maar wel jaloers op dat meisje. en moest het om Bill gaan dan zou ik het hem echt wel gunnen maar heel heel erg jaloers zijn op dat meisje hem heeft en ik denk ik wel dagen zou kunnen gaan huilen... omg ben best wel zielig als op bill aan komt :o(huil)

    ik zou het euk vinden voor hen!!


    Let me be me...

    lol xD uhm... ja, ik vind Tom wel leuk ofzo, maar nou niet om te zeggen: ik móet echt zijn vriendin worden xD dat gaat wel een beetje te ver xD
    kzou het wel leuk voor ze vinden, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat die vriendin of een van de jongens zelf het zo goed kan volhouden. Als ze vaak weg zijn, gaat dat niet zo lekker xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik zal verdriet hebbe, maar het is toch het belangrijkste dat zij geluukig zijn?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    ik zou het wel kut vinden in eerste instantie... eigenlijk best wel klote.. ik weet niet of ik Gus nog wel onder ogen kan komen iig xD
    maar ja daarna zou ik ook wel weer denken leuk voor hem ^^ en ik hou toch gewoon van de muziek?

    (ik zou zo reageren als Gust een vriendin heeft)


    We need to start feeling our heart <3

    Blij voor ze zijn, en ik denk dat als dat gebeurt dat dan de echte fans pas boven komen.. Degenen die van de muziek houden, en niet alleen van de jongens zelf.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ooo, kei leuk voor hen. =D WANT... zij gelukkig, wij gelukkig, toch? (':
    x

    Denken. Ja, dat hoef je mij niet te vertellen ik ben namelijk Bill's vriendinnetje. Ok nu serieus: Ik zou denken. Ah oh een vriendin leuk, maar een vriend had ik bij sommige toch eerder verwacht xD.

    xx

    Bill heeft een virendin...