• Hoe zou jij reageren als Tom, Bill, Georg of Gustav zouden verklaren in een interview dat ze een vriendin hebben ?
    En eerlijk hé ...

    Just Curious

    Xx


    /

    niet verbaast, verdrietig of boos zijn. ik ben toch 7 jaar jonger dus ik weet dat ik toch geen kans maak ik ben bijna 10 jaar jonger dan Georg :O ik zou lekker veder dromen


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    even jaloers zijn, beseffen/hopen dat ze gelukkig zijn en verder dromen ^^


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    ik zou het wel erg vinden.mja tis hun leve é zij moete doen wa da ze willen.ze kunne toch moeilijk geen vrindin hebben onwille van hun fans.liefde is iets da ge ni kunt tegen houden.in somige gevallen spijtig.

    keihard gaan huilen, maar tog blij voor ze zijn


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Ik zou het leuk voor hen vinden en leuk voor die vrienidn. Echt eerlijk, hallo zij hebben toch ook een leven ¬¬


    BAM!

    ik zou het JAMMER vinden!
    Maarjaa.. ZE zijn beroemd en hun hebben oowk recht op liefde, en als ze de ware hebben gevonden... dan jaa da kan je der niks meer aan veranderen. maar het gaat om de MUZIEK ( okeet okeey ik geef toe ze moeten niet vol zitten met puisten ofzo..xD )
    Maar toch je bent fan om de MUZIEK en niet de JONGENS...
    TOCHH?!


    XX


    i can't pretend you're nothing special

    kzou hopen datet geen waar is ofzo, wss wel efjes wenen ookal vind ik daze natuurlijk een liefje mogen hebben xD

    Ik zou Teeurgesteld zijn, Maar ook Blij voor hun

    Ik zou er echt niet van wakker liggen ofzo.. Ik zou wel nieuwsgierig zijn naar die vriendin, gewoon naar hoe ze eruitziet enzo, maar verder zou ik er echt niets mee doen. Het verandert toch niets voor mij en daarnaast heb ik mijn eigen Tom al xD Maar ik zou wel blij voor ze zijn, iedereen heeft toch recht op een leuke relatie ^^

    Dat is dan toch leuk voor ze =]

    Mijn hart zou stil staan denk ik xs

    Toen ze in de joepie (tijdschrift dat ze naar het schijnt in NL niet hebben) foto's lieten zien van Bill dat een meisje kust enzo..ik voelde me echt K U T ! Maar dat bleek zijn styliste te zijn. Nou steeds als ik ergens lees; 'heeft bill een vriendin' 'bill verliefd?' staat mijn hart eventjes stil van spanning of het nu waar is of niet, maar gelukkig is het tot nu nog niet waar!
    Maar weet je, ooit zal het zover zijn. Vele fans zullen jaloers zijn, pijn aan hun hart hebben. Maar hallo? Bill heeft al 2jaar geen vriendin gehad, we hebben allemaal nood aan liefde voelen van het andere geslacht, niet? Het doet me ook pijn, dat Bill ongelukkig is op dat vlak.
    En ja hoor (voor de mensen die denken van niet.), ik zou hartpijn hebben moest hij een vriendinnetje hebben.

    Maar misschien moet je denken; zolang bill gelukkig is, ik ook. Het is je idool, die wens je toch al het geluk van de wereld toe?

    Dit allemaal geld ook voor tom, gustav en georg.

    Denk ajb eventjes hierover na. Dank je.


    -

    toen er een paar maanden geleden in de Joepie stond van 'Heeft Georg een vriendin?' ik keek zo een kwartier naar die foto en toen ik dan het artikel lees stond er ook in van dat Tom tattoos eeft terwijl het die van Gustav zijn en dan wist ik gwn dat de titel ook wel verkeerd zou geweest zijn
    de dag erop was wel grappig in sgool, we zaten in het lokaal en we moesten w8en op de leerkracht en ik had zo in grote letters 'Georg' op de voorkant van mijn agenda staan en aan de achterkant staat 'Gustav' een vriendin van mij zegt ze zo van; "Georg eeft een vriendin." en Leonie die naast mij zat zegt ze; "Ja, tis Cynthia." En ik had zo iets van; 'tuurlijk ik de vriendin van Georg eerder die van Gustav.' (dit verhaal eeft er totaal nix mee te maken maar wou het gwn even zeggen)
    Ik zou geshoqeerd zijn in het begin maar ook blij voor de persoon in kwestie het hoort bij het leven