• Soms denk ik gewoon dat ik nooit gelukkig wordt, dat ik nooit iemand vind die van mij houdt en ik van hem. Dat ik heel mijn leven vrijgezel blijf, omdat ik niet leuk genoeg ben. Dat jongens er genoegen mee houden om mij als een vriendin te zien en niet als hun vriendinnetje.
    Ja, vriendschap is ook mooi en ik zou nooit zonder kunnen. Maar af en toe verlang ik gewoon naar de woorden ‘ik hou van jou.’ En dan moeten ze wel gemeend zijn, anders zijn ze niets waard.

    Het is gewoon, ja. Ik weet niet, het loopt gewoon altijd fout.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat gevoel heb ik soms ook. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    The Same.
    Join The Club.

    Same. Ik wil gewoon een lieve jongen die een arm om je heen kan slaan als het even kut gaat ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat gevoel heb ik op dit moment ook.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heb ik ook. Aangezien ik meer op een jongen lijk .__.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ravel schreef:
    Same. Ik wil gewoon een lieve jongen die een arm om je heen kan slaan als het even kut gaat ofzo.


    Ik ken zulke jongens, maar die doen dat omdat dat héle goede vrienden zijn.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Ik ken zulke jongens, maar die doen dat omdat dat héle goede vrienden zijn.

    Ja oke. Maar ik bedoel. Dat is toch anders van een persoon die van je houd, kwa verliefdheid zegmaar :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat gevoel heb ik soms ook wel (:


    Listen to what we're not saying..

    Heb ik ook.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Same


    dream, dare, fly!

    Productions schreef:
    Dat gevoel heb ik soms ook. (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben er zeker van dat zo iemand nog wel komt. We zijn met 6 miljard, dus (:

    (En bij mij is het zondag uitgeraakt, dus ik weet wel waarover ik het heb (;
    Vroeger dacht ik dat ook, en toen vond ik ineens voor anderhalf jaar het ideale vriendje. Dus alleen blijf je niet.)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja, dat heb ik ook. Dan zie ik allemaal van die verliefde koppeltjes en dan heb ik zoiets van: 'Hmm, ik wil ook een vriendje!'


    Never run out of reasons to smile...

    dat gevoel heb ik ook :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Je bent nog jong, dat komt allemaal wel goed, geloof me maar. Je komt nog iemand tegen die perfect bij jou past, als het er niet al meerdere zullen zijn (flower)


    Wie du mir, so ich dir.