• Soms denk ik gewoon dat ik nooit gelukkig wordt, dat ik nooit iemand vind die van mij houdt en ik van hem. Dat ik heel mijn leven vrijgezel blijf, omdat ik niet leuk genoeg ben. Dat jongens er genoegen mee houden om mij als een vriendin te zien en niet als hun vriendinnetje.
    Ja, vriendschap is ook mooi en ik zou nooit zonder kunnen. Maar af en toe verlang ik gewoon naar de woorden ‘ik hou van jou.’ En dan moeten ze wel gemeend zijn, anders zijn ze niets waard.

    Het is gewoon, ja. Ik weet niet, het loopt gewoon altijd fout.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    KirstenSnaps schreef:
    Je bent nog jong, dat komt allemaal wel goed, geloof me maar. Je komt nog iemand tegen die perfect bij jou past, als het er niet al meerdere zullen zijn (flower)


    Lief dat je dat zegt, het probleem is dat ik het niet kan geloven. Ik ben een tijd zó ontzettend verliefd geweest en hij was ook op mij. Maar om bepaalde redenen is het niet tot een relatie gekomen.

    Gelukkig zijn we tot de conclusie gekomen dat vriendschap ook mooi is.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je moest eens weten hoe lang ik dat heb gedacht.
    En nou heb ik ineens een vriendje die écht om me lijkt te geven en ik kan het niet eens geloven omdat ik al genoeg minder leuke dingen heb meegemaakt op o.a. het gebied van jongens.
    Voor jou komt die tijd ook, echt waar. Iedereen krijgt kansen om gelukkig te worden (:


    I clicked my heels and wished for you.

    heb ik ook.
    gewoon dat je iemand hebt waar je lekker mee kan knuffelen en op je gemak voelt (heb ik ook bij mijn vriendinnen, maar als je op iemand verliefd bent is dat toch anders)


    To The Stars Through Adversity

    Dat gevoel heb ik ook heel lang gehad maar ik heb nu meer dan een maand een heel lief vriendje _O_


    -

    nee zo mag je echt niet denken!
    echt waar niet! ik heb het ook heel lang gedacht, maar je komt altijd wel iemand tegen en mijn vriend is 4 maanden lang mijn beste vriend geweest voor ik iets met hem begon en ik denk dat dat ook belangrijk is , dat je elkaar goed kent en niet zomaar iemand neemt om iemand te hebben , maar geloof me , je komt nog wel iemand tegen , echt waar (flower)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    dat gevoel heb ik op dit moment ook ;s


    There's nothing like us.

    Dat gevoel had ik ook, tot die ene persoon je opeens overvalt met z'n liefde, en dan voel je je super! Ik heb jaren zo gedacht als jij nu deed, maar die persoon die je nodig hebt! Die komt, en je moet er niet naar zoeken, het overvalt je :)

    Meid, ik snap hoe je je voelt. En dat is logisch maar we zijn nog jong!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KirstenSnaps schreef:
    Je bent nog jong, dat komt allemaal wel goed, geloof me maar. Je komt nog iemand tegen die perfect bij jou past, als het er niet al meerdere zullen zijn (flower)

    Agree. Je komt zo iemand echt nog wel tegen. Je moet er alleen niet naar op zoek gaan. Je moet gewoon lol hebben en er wel voor open staan, maar niet gaan zoeken.
    Je leven duurt nog superlang. Nog zat tijd dus om iemand te ontmoeten.
    En 6 miljard mensen. Als je voor één sekse gaat, hou je er nog 3 miljard over. Min ongeveer de helft omdat die niet in je leeftijdscategorie vallen. 1,5 MILJARD MANNEN. Damn. Je hebt ze gewoon voor het uitzoeken.

    Natuurlijk, je moet ook niet gaan wachten tot je gevonden wordt. Daarom moet je leven en veel mensen opzoeken, dan leer je steeds meer mensen kennen. Waarom denk je dat "de populaire meisjes" heel vaak een vriendje hebben? Omdat ze door die status vaak veel mensen leren kennen. Dan is de kans groter dat je iemand tegenkomt.
    Maar je hoeft natuurlijk niet populair te zijn om een leuk vriendje te krijgen. Je moet gewoon lekker jezelf zijn en genieten.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt...


    Protect me from what I want

    Ravel schreef:
    Same. Ik wil gewoon een lieve jongen die een arm om je heen kan slaan als het even kut gaat ofzo.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    blijf er dan niet te lang in hangen,
    en focus je op het single zijn. daar is niks mis mee! er zijn zoveel vrouwen die single het leven door gaan! en trouwens, veel vrouwen hebben pas een vriendje op latere leeftijd!

    soms moet je het niet laten afwachten, maar gewoon doen, en wie weet komt het wanneer je het niet verwacht!

    Dat heb ik ook.

    ik snap je té goed. *zucht*


    The Truth is always merciless

    Ik denk dat dat gevoel nu eenmaal bij jong zijn hoort.


    Tanya is de beste.