• De stelling van vandaag luidt:
    Op open dagen van scholen zijn leraren veel aardiger dan in het echt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet het niet, mijn stomme school doet niet aan open dagen, ze martellen gewoon direct ><


    Get back motherfuckerz'

    Nee, dat denk ik niet. Ze doen gewoon hun best om 'hun' school te verkopen. Ik denk niet dat ze per se aardiger doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jaa dan zijn ze Veel en Veel aardiger. ik moest vorige x rondleiden. en meneer kuiler (die ik haat en hij mij) deed ineens vet aardig. ;s ik vond het gewoon eng. en de directeur heb ik dikke ruzie mee. deed ook aardig ! en idd dat doen ze alleen maar om de school te verkopen.


    Life is a beautiful struggle

    211209 schreef:
    Jaa dan zijn ze Veel en Veel aardiger. ik moest vorige x rondleiden. en meneer kuiler (die ik haat en hij mij) deed ineens vet aardig. ;s ik vond het gewoon eng. en de directeur heb ik dikke ruzie mee. deed ook aardig ! en idd dat doen ze alleen maar om de school te verkopen.


    indeed. leraren die normaal altijd kattig doen zijn ineens 'aardig' :|


    we were always meant to say goodbye.

    Op mijn school toch zeker wel. Dan lijken de meeste leraren heel aardig, maar zodra je ze na een paar weken leert kennen op school dan is het toch zeker wel anders.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mee eens, dat was bij mij in elk geval wel zo bij twee leraren! :O Nu ben ik ze wel gewend!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zekers, bij ons doen ze dat echt wel!!!


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik weet het niet echt zeker, Maar denk het wel,

    Joselyne schreef:
    Nee, dat denk ik niet. Ze doen gewoon hun best om 'hun' school te verkopen. Ik denk niet dat ze per se aardiger doen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Joselyne schreef:
    Nee, dat denk ik niet. Ze doen gewoon hun best om 'hun' school te verkopen. Ik denk niet dat ze per se aardiger doen.


    maar ze zijn wel beter gehumeurt xD


    you were born original don't die as a copy

    Ja. Dat is ook logisch, toch?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ze zijn wel wat aardiger of beter gehumeurt wat logies is als je iets wilt verkopen. Maar om nu te zeggen véél aardiger... nee niet echt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    daar ben ik zeker mee eens O_O


    The magic will never end.

    Echt wel. In feite is de hele school op open dagen gewoon een grote leugen.


    Life is hard and then we die

    Idd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.