• De stelling van vandaag luidt:
    Op open dagen van scholen zijn leraren veel aardiger dan in het echt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind van niet. Ze zijn gewoon anders, dat wel, maar omdat ze geen les aan het geven zijn.
    Maar echt, ze zijn ook maar mensen, veel kan je ze niet kwalijk nemen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Sommige wel, anderen niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Nah, nee.
    Ze staan alleen niet voor de klas. En meestal als ze niet voor de klas staan, zijn ze een stuk aardiger. Mijn opa was ook leraar en daardoor ken ik heel veel leraren van mijn school ook nog buiten school. Dan zijn ze gewoon superaardig.
    Alleen voor de klas moeten ze gewoon een stuk strenger zijn en dan lijken ze onaardiger. Of onsymphatieker omdat ze zo saai les geven. x'D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    jaah ben ik mee eens en de school is ook heel anders :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    mee eens!


    I live in myn own Cinderella story .

    Terrorist schreef:
    Op mijn school toch zeker wel. Dan lijken de meeste leraren heel aardig, maar zodra je ze na een paar weken leert kennen op school dan is het toch zeker wel anders.

    Oneens.
    In de les zijn ze strenger omdat ze aandacht willen voor hetgene wat ze vertellen.
    Als docent laten ze hun ware ik niet te laten zien.
    Op open dagen wel. Betekend niet dat ze aardiger doen. ze zijn waarschijnlijk altijd wel aardig alleen in de les wat strenger omdat ze de aandacht willen.

    Poesiket schreef:
    Ik weet het niet echt zeker, Maar denk het wel,

    Ja. (:


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Eens.
    School is sowieso een leugen met open dagen. Bij ons gaan ze de dag dan van tevoren ineens alles schilderen en maken enzo (':

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 15:18 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn leraren wel, ja x)


    I clicked my heels and wished for you.

    PUKKELxDING schreef:
    Echt wel. In feite is de hele school op open dagen gewoon een grote leugen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Haha, ik wist eerst niet wat er bedoeld werd met 'open dagen', maar gewoon opendeurdagen dus. En ja, ik vind dat het wel een beetje overdreven is, bij ons toch. ><


    Tanya is de beste.

    Zeker weten. De school is ineens perfect, overal staan plantjes en hangen leuke posters. En zelfs leraren zijn aardig.. x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Meestal wel.
    Mijn school maakt dan opeens echt alles ook schoon, terwijl het normaal hartstikke vies is.(zip)


    A line is a dot that went for a walk.