• De stelling van vandaag luidt:
    Op open dagen van scholen zijn leraren veel aardiger dan in het echt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    De meeste zijn bij ons hetzelfde. Maar ik weet niet hoe dat is bij andere scholen.


    we were young but we were blind.

    jaah echt wel!!!

    Geen idee ;)
    ik heb vorig jaar op den opendeurdag geen leerkrachten van mijn jaar tegen gekomen ^^


    Your Butt is Mine!

    Tuurlijk. Zelfs onze school wordt dan helemaal schoon gemaakt. Ze moeten toch leerlingen trekken hè.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik denk niet dat de leraren dan echt aardiger zijn. Op mijn school zijn wel leraren waaraan iedereen een hekel heeft, maar ik denk niet dat hun karakter op open dagen echt anders is. Natuurlijk zijn ze beleefder tegen de ouders dan tegen de leerlingen, dat is logisch, maar daarom doen ze zich nog niet aardiger voor dan ze werkelijk zijn.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    De leraren niet maar de school wordt mooier gemaakt dan ie echt is dus een leugen ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mee eens, maar ik heb niet echt veel leraren die echt super stom zijn & kattig en alles en de helft van de docenten op school ken ik nie eens xD *Nee, ik vind school niet leuk, maar de docenten zijn beter dan de vakken, maar school blijft school dus is alles saai & Stom & vervelendxD*

    Maa iig zijn ze wel altijd aardiger met open dag :O


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    mee eens!


    There's nothing like us.

    Ja klopt, bij mij maken ze dan heel goed schoon en hebben ze een mega fake lach op hun gezichten geplakt.

    Ja. De hele school is hartstikke Fake op zulke dagen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zeker wel!
    Dan gaan ze slijmen tegen de toekomstige smurfen


    Protect me from what I want

    nee hoor ik zie geen vershil


    michael joseph jackson

    EENS! Kijk maar naar mijn kernteam leider. Als het geen opendag is is hij een copy van een hel! Tijdens een opendag is hij eeen aardige man:@:@:@:@:@:@

    IEDEREEN HAAT HEM :P:P:P:P:P


    FBI U.S.A. story

    ja doh logisch toch? 8D


    ok

    Jep, lijkt hun school inene veel beter:S
    best irri, dan is ie inene erg aardig, gewoon om bang van te worden!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •