• De stelling van vandaag luidt:
    Op open dagen van scholen zijn leraren veel aardiger dan in het echt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sommige wel, sommige niet.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    ja inderdaad


    Never mess with a girl, you get hurt

    ja :P Vind ik wel xD Dan doen ze ineens superlief en aardig tegen iedereen, maar in t echt is dat (meestal) niet zo.. natuurlijk zijn er uitzonderingen :P


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Geen idee, ik ga niet naar open dagen van mijn eigen school.


    Protège moi de mes désirs.

    Poesiket schreef:
    Ik weet het niet echt zeker, Maar denk het wel,


    Just a simple "I love you" (:

    Jap meestal wel (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik had vandaag opendag en het is me wel opgevallen:S

    Ja, als je ouders erbij zijn doen ze wel aardig hoor, maar in de les ..


    Happiness hit her like a train on a track

    een woord:
    JA!

    Mayday schreef:
    Sommige wel, sommige niet.


    Mijn geheim is geheim

    PUKKELxDING schreef:
    Echt wel. In feite is de hele school op open dagen gewoon een grote leugen.

    jep, dan zijn ze plotseling wel vriendelijk x)

    sommige wel, toen ik naar de open dag van mijn school ging, leken ze allemaal heel aardig en lief enzo xD maar nu je ze beter kent zijn het allemaal van die irritante mensjes die denken dat ALLES beter weten..


    Never forget the things that make you smile

    Eens en de school ziet er dan leuker uit.. bij onze open dag kamen er plotseling allemaal bomen uit de grond.


    Je moet worden wie je bent.

    Zeker.
    School doet zich altijd beter voor met opendagen. Dat is altijd nog zo geweest op mijn scholen. Ineens moest er schoongemaakt worden en moesten we steeds positieve dingen over deze school vertellen. Ik heb sector verzorging en geen gewoon les meer, echt een klote systeem. Niemand is er mee eens en niemand ziet er iets positiefs in, het is gewoon heel dom.. maar de leraren -willen- gewoon dat je positieve dingen zegt als er iemand ons vragen wilt stellen over dit leersysteem. maar als we zeggen dat we die niet hebben mogen we niet ondervraagd worden..

    hoe zielig ben je dan..?
    en de leraren doen altijd heel aardig tegen leerlingen als ze een rondleiding geven aan ze, en tegen ons zijn ze vaak chagrijnig, boos en schreeuwen ze.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 19:23 ]