• Haihai,
    ik heb een vraagje, vandaag heb ik op de radio gehoord dat er een spookrijder was gesignaleerd van blablabla tot Kortrijken dan zei die ook zo van, probeer hem niet in te halen want het kan een spookrijder zijn. Dus mijn vraag, wat of wie is een spookrijder?


    FireFlies Above My Head

    Een spookrijder rijdt aan de verkeerde kant van de weg. Als het goed is. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Als je aan de verkeerde kant van de weg rijdt


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    iemand die tegen de richting van het verkeer inrijd


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Iemand die tegen het verkeer inrijdt, langs de foute kant van de straat rijdt dus.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wat ze hier boven zeggen (':

    Iemand die in de verkeerde richting van de baan rijdt.
    Een tegenligger dus.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dus iemand die rijdt aan de verkeerde kant en als je rijdt dat hij dan naar je toe komt ofwat?


    FireFlies Above My Head

    Hij rijd in de tegengestelde richting, dus als niemand aan de kant gaat botst hij met de voorkant tegen jouw voorkant aan.


    it's so empty living behind these castle walls

    SmileCake schreef:
    Dus iemand die rijdt aan de verkeerde kant en als je rijdt dat hij dan naar je toe komt ofwat?

    Jop.


    Tanya is de beste.

    SmileCake schreef:
    Dus iemand die rijdt aan de verkeerde kant en als je rijdt dat hij dan naar je toe komt ofwat?


    Ja, normaal rij je langs de rechterkant van de straat. Wel, die mens rijdt links. Dus als jij gewoon over de straat rijd, komt hij recht op je af.


    Home is now behind you. The world is ahead!