• Halloo!
    Ik vroeg me dus af, hoe gedragen jullie je bij concerten van Tokio Hotel? (:
    Bij 8 oktober & 4 maart was ik vrij rustig, maar 23 februarie ging ik écht gillen en mee zingen omdat ik Bill, Tom, Gustav en Georg heel erg had gemist.:$

    Maar ik gooide geen dingen dingen naar ze en ik heb ook nooit geprobeerd om ze aan te raken of zoiets. Dat vind ik té respectloos en onaardig!


    Hoe gedragen jullie je bij concerten, en wat vinden jullie wel en niet kunnen? (:

    Bedankt voor het lezen & reageren!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 21:58 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 maart 2010 - 21:56 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik gil overdreven hard en zing op mijn luidste mee maar net zoals jij zou ik nooit dingen op hun gooien en op 25/02/2010 heb ik moeten wenen bij Phantomrider omdat ik ze zo hard had gemist en omdat het een zeer gevoelig nummer is.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Da hangt er vanaf xD
    25 Feb zong ik gwn mee enzo en stond er rustig bij, omda men nicht haar ni goe voelde..
    Maar de vorige keer me werchter boutique was ik precies iemand anders :X
    Ik vind niet kunne, als mense zo Echt maar dan ook echt gaan overdrijve -_-" en ook dinge gooien..

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 21:58 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Als het gaat beginnen roep ik heel luid, net zoals iedereen denk ik en als ze dan eens bij het tweede liedje zitten probeer ik gewoon mee te zingen en als ik het even niet weet, roep ik nog wel even. Maar ik zing liever, ghehe. En inderdaad, ik snap echt niet dat mensen dat kunnen, ik zou het niet eens durven. Meestal moet ik ook wel huilen als Bill meedeeld dat het alweer het laatste liedje is, haha.

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 18:58 ]


    Tanya is de beste.

    Ik heb voor het concert begon helemaal verveeld gezeten op de trap en toen het concert begon heb ik staan gillen en meezingen.
    Ik heb toen gewoon met mijn voet mee op de beat bewogen, maar ik heb niet met mijn handen of zo zitten zwaaien als de meesten. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik was stil, heb ik het duits meegezongen, en gaf een applaus als ze klaar waren met een liedje. Ik heb niet staan duwen, trekken, spugen, gillen of iets anders belachelijks. Ik ben vrij netjes :)


    Life is hard and then we die

    Hangt er vanaf met welke mensen ik het concert doe. Want in ahoy had ik het wel naar mijn zin, omdat ik op de eerste rij stond. Maar ik vond het gezelschap dat ik bij mij had niet echt geweldig, waardoor ik me ook helemaal anders heb gedragen als bij vorst nationaal, omdat toen het gezelschap leuker was.

    Ik zong de liedjes mee, maakte foto's, praatte met mijn vriendinnen en klapte en joelde voor de jongens als ze klaar waren met een nummer. Ik heb niet één keer gegild. Dat vind ik zo onnodig o.o Alsof ze je daardoor op zullen merken, haha.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb veel gehuild, was mijn eerste TH concert. En al mijn gevoelens kwamen er in een keer uit, vooral bij In your Shadow, toen dacht ik echt dat ik instortte! Maar ik zal nooit iets gooien, echt niet! Dat is het meest respectloze gebaar naar de jongens die je maar kan maken! O.O


    -

    Bij 3 maart 08 had ik heeeel hard gegilt, en mee gekreest/gezongen.

    en nu met 25 feb. dacht ik dat ik het wel wat minder luid ging doen aangezien, ik volwassener word blabla, maar.... niet dus, ik zag Tom, en bill, gustav en georg, en ja, ik gilde de longen uit mijn lijf ;d
    ik heb weeral heel hard en vals meegezongen en ik werd ook even heel kwaad op een meisje dat een teddy beer recht tegen tom gooiden en zo van die stokjes. Dat is gewoon onrespectloos!


    And all the girls in the front row scream your name.

    25 februarie was mijn eerste concert, na 3 jaar. Toen de lichten werden gedooft ging ik heeelemaal gillen en iedereen aan de kant stampen enzo, en toen Tom & Georg er stonden was ik helemaal aan het gillen. Maar toen Bill uit die bol kwam ben ik beginnen wenen, gewoon omdat ik na 3 jaar éindelijk het had gehaald om ze te zien. Maar na het eerste lied ben ik ook beginnen meezingen ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik heb lekker meegezongen en gejuichd, misschien ook wel een beetje gegild, maar dat kwam door het enthousiasme.
    En ik was niet de gestoorde fan die een gele glowstick te gooien die aan Bills pakje bleef hangen @ Oberhausen ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik heb veeeel harder gegild dan ik eigelijk wou :') en ik heb moeten wenen :'DD
    helemaal anders dan bij werchter boutique , met 25/02 vergeleken was het toen keeei saai omdat ik toen kei saai gezelschap had en me min of meer moest inhouden , maar twee weken geleden moest ik me helemaal niet schamen , gillen maar :') jeez en ik ben 18 o___0


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zing hard mee maar let wel op mijn medefans door niet te vals proberen te zingen :Y).
    Verder ben ik emotioneel en hyper en word ik slap waardoor ik een keer ben flauwgevallen!
    Maar dat gaat nooit meer gebeuren.


    I recycle my thoughts.

    JustLikeYou schreef:
    Da hangt er vanaf xD
    25 Feb zong ik gwn mee enzo en stond er rustig bij, omda men nicht haar ni goe voelde..
    Maar de vorige keer me werchter boutique was ik precies iemand anders :X
    Ik vind niet kunne, als mense zo Echt maar dan ook echt gaan overdrijve -_-" en ook dinge gooien..

    Sorry, my dear!! (huil)
    Ik baalde nochtans even hard als jou, denk ik...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    whahah mss wt je dat btr niet xD ik ben echt een geflipte obsessie voor th Xp dus daar ga ik door het lint & schreeuw in de hoop dt ze me horn & komen hln hih XP
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....