• Halloo!
    Ik vroeg me dus af, hoe gedragen jullie je bij concerten van Tokio Hotel? (:
    Bij 8 oktober & 4 maart was ik vrij rustig, maar 23 februarie ging ik écht gillen en mee zingen omdat ik Bill, Tom, Gustav en Georg heel erg had gemist.:$

    Maar ik gooide geen dingen dingen naar ze en ik heb ook nooit geprobeerd om ze aan te raken of zoiets. Dat vind ik té respectloos en onaardig!


    Hoe gedragen jullie je bij concerten, en wat vinden jullie wel en niet kunnen? (:

    Bedankt voor het lezen & reageren!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 21:58 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 maart 2010 - 21:56 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Clockwise schreef:
    Ik zong de liedjes mee, maakte foto's, praatte met mijn vriendinnen en klapte en joelde voor de jongens als ze klaar waren met een nummer. Ik heb niet één keer gegild. Dat vind ik zo onnodig o.o Alsof ze je daardoor op zullen merken, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik gilde en springde en zong ook heel hard mee XD


    I'm just a little girl in a big mean world.

    14 juni schreeuwde, gilde, zong en sprong ik met de rest mee :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik was veel veel rustiger 25 februari dan de andere concerten ik ooit deed in 2007 en 2008. nochthans hadk een meet en greet voor het concert nu, en raar maar waar. ik was zo rustig xd hihi, maar ik denk dat het komt omdat er nu wat meer show was datk rustiger was.


    Your sex is a killer.

    als je dan dat begin geluidje hoort zegmaar begon ik echt op en neer te springen en gillen..(ik stond er zelf van te kijken:P) maar daar na niet meer .. ofja als een nummer is afgelopen dan wel..
    want ik vind het zonde om door de nummers heen te gillen.

    En op het laatste wat Gustav deed (wat hij ook de vorige keer 4 maart '08 in Ahoy deed) van dat je stil moet zijn stond ik me te ergeren aan een vrouwke dat achter me stond want de meesten houden dan gewoon stil en zij moet zonodig 'I don't think so' roepen en dan de manier waarop...
    dan denk ik mens houd gewoon je mond en doe niet alsof je geweldig bent en het om jou draait


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Meestal rustig maar 23 februari had ik ze zo gemist dat ik wel uit me dak ging :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik begin gewoon kei hard te flippen. Echt XDD
    Gillen roepen springen zwaaien. Serieus hysterisch.


    Tokio Hotel.

    Té erg gestoord, hyperventilerend, hysterisch? BD

    Ik heb er gewoon van genoten, ik ben niet zo'n giller snap je ;)
    En als de jongens mijn kant opkeken, heb ik gezwaaid en geprobeert hun aandacht te trekken

    Ik heb foto's gemaakt, meegezongen, keihard gegild en gezwaaid. Met een concert ben ik serieus hyperactief. Maar dingen gooien doe ik niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik gil.. maar niet TE veel tijdens de liedjes.
    Ik gooi geen dingen naar ze..
    Ik raak hen niet aan..
    En tegenover de fans doe ik ook normaal.
    Ik ben een grote fan, maar eentje met verstand. En ga geen extreme gekke dingen doen. Wat je over sommige andere totaal niet kan zeggen xp.
    Maar goed.. D:

    Ik ben nooit naar een concert geweest.
    Maar ik zou echt nooit wat naard e jongens gooien
    Stel je voor dat het tegen een hoofd van hun aan komt. ze zouden misschien wel naar eht ziekenhuis moeten ofzo. Je weet nooit. En vind het echt respectloos. enzo


    Ivar Oosterloo.

    Zoals bij elk concert...springen, foto's maken, mee zingen...that stuff ^.^
    Alleen het moshen laat ik achterwege...dat is niet geschikt voor een th concert...denk ik x'D

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 0:40 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    SheDevil schreef:
    Zoals bij elk concert...springen, foto's maken, mee zingen...that stuff ^.^
    Alleen het moshen laat ik achterwege...dat is niet geschikt voor een th concert...denk ik x'D

    Moshen? -voelt zich vandaag heel erg blond-


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Finished schreef:
    Ik gil.. maar niet TE veel tijdens de liedjes.
    Ik gooi geen dingen naar ze..
    Ik raak hen niet aan..
    En tegenover de fans doe ik ook normaal.
    Ik ben een grote fan, maar eentje met verstand. En ga geen extreme gekke dingen doen. Wat je over sommige andere totaal niet kan zeggen xp.
    Maar goed.. D:

    same here


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.