• Halloo!
    Ik vroeg me dus af, hoe gedragen jullie je bij concerten van Tokio Hotel? (:
    Bij 8 oktober & 4 maart was ik vrij rustig, maar 23 februarie ging ik écht gillen en mee zingen omdat ik Bill, Tom, Gustav en Georg heel erg had gemist.:$

    Maar ik gooide geen dingen dingen naar ze en ik heb ook nooit geprobeerd om ze aan te raken of zoiets. Dat vind ik té respectloos en onaardig!


    Hoe gedragen jullie je bij concerten, en wat vinden jullie wel en niet kunnen? (:

    Bedankt voor het lezen & reageren!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 21:58 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 maart 2010 - 21:56 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Thingies schreef:
    Ik heb lekker meegezongen en gejuichd, misschien ook wel een beetje gegild, maar dat kwam door het enthousiasme.
    En ik was niet de gestoorde fan die een gele glowstick te gooien die aan Bills pakje bleef hangen @ Oberhausen ;D

    the same x'D
    -ik was ook in Oberhausen ;3-
    haha :3

    TheRipper schreef:
    (...)
    Moshen? -voelt zich vandaag heel erg blond-


    jaah...tegen elkaar beuken enzo...x'D


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    SheDevil schreef:
    (...)

    jaah...tegen elkaar beuken enzo...x'D

    Oh... oké, zoals bij 30stm?


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Oh... oké, zoals bij 30stm?


    jah...zoiets =3


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    SheDevil schreef:
    (...)

    jah...zoiets =3

    nice...

    Maar, het is inderdaad geen TH-concert gedrag..

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 23:37 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik kan mijn eigen gewoon niet "onder controle houden" bij een concert. Ik laat me gewoon gaan, zonder me af te vragen wat de andere wel van me denken fso, er zijn ergere gevallen dan ik. Ik roep en zing gewoon zo luid ik kan. Huilen doe ik niet, gewoon zo tranen in de ogen met een liedje fso. Maar echt huilen voor de jongens fso, ik snap niet waarom mensen dat doen. Het is toch de bedoeling dat je plezier hebt, blij bent dat je op dat moment samen met je idolen kan zijn? Ik was allesinds super blij dat ik ben mogen gaan op 25 februari, en ik hoop ze snel nog eens te zien!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 13:15 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 13:15 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~