• Mijn ex vraagt me nu of ik een stand alone die ik geschreven naar hem wil sturen. Maar ik schaam me ervoor. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen daar last van?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik schaam mij ook als vrienden van mij iets van me lezen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb er ook een paar naar mijn ex gestuurd, maar hij is ook de enige die weet (buiten mn ouders) dat ik schrijf.
    Hij vond het erg leuk, dus ja.
    Eerst vond ik het ook eng, maar achteraf was ik blij dat ik het had gestuurd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    Ik heb er ook een paar naar mijn ex gestuurd, maar hij is ook de enige die weet (buiten mn ouders) dat ik schrijf.
    Hij vond het erg leuk, dus ja.
    Eerst vond ik het ook eng, maar achteraf was ik blij dat ik het had gestuurd.

    Mijn ouders weten wel dat ik schrijf en hebben ooit 1 ding gelezen. Ik vind het alleen niet prettig ofzo.
    En ik heb het nu ook gewoon gestuurd, hij is het nog aan het lezen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Closure schreef:
    Ik schaam mij ook als vrienden van mij iets van me lezen (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik schaam me ook meestal... maar als ze dan zeggen dat ik goed schrijf durf ik meer te sturen.


    "Let them eat cake!"

    Closure schreef:
    Ik schaam mij ook als vrienden van mij iets van me lezen (:


    Never forget the things that make you smile

    Eerst wou ik liever niet dat mensen mijn schrijfsels lazen, maar nu vind ik het niet zo erg.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oke wtf ik heb het gestuurd en nu wilt ie een soort deel ervan gebruiken in een opdracht van hem voor zijn opleiding -pabo-
    Weird (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Oke wtf ik heb het gestuurd en nu wilt ie een soort deel ervan gebruiken in een opdracht van hem voor zijn opleiding -pabo-
    Weird (krul)

    Laat je copyright erop zetten? ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik haat het als mensen mijn gerief horen of lezen. Zelfs als het maar een stelwerk is --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als het mensen zijn die ik goed ken en die ik vertrouw, dan mogen ze het van mij best lezen, ookal schaam ik me dan een beetje wel..

    Ik heb wel eens vaker verhalen van mij naar mijn ex gestuurd. Maar we kunnen nu weer met mekaar overweg als normale mensen en ik schaam me er niet voor so.. hij mag het best lezen. Ik zou hem zelfs het 'Voor U' verhaal toe kunnen sturen, ondanks dat ie best.. diep is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iets dat je geschreven hebt ligt denk ik altijd wat gevoelig..tenminste bij mij, ik ben altijd nerveus voor de reacties..ook bij de boeken waar ik mee bezig ben, de enige die ze mag lezen is mijn moeder:P

    mer ik kan me voorstellen dat het met je ex anders ligt, het ligt er ook aan of je nog met hem door een deur kan natuurlijk:P

    Closure schreef:
    Ik schaam mij ook als vrienden van mij iets van me lezen (:

    dat vraagt mijn vriend ook altijd, maar ik doe dat niet. ik heb een keer een verhaaltje gestuurd maar voor de rest eigenlijk niet