• Weer een zeiktopic denken jullie maar ik zit er nu echt mee!

    Mijn bf heeft probleempjes enzo maar vndg op school gooide ze boos een tas tegen mijn vriendin aan.
    Maar ze was kei boos.
    Dus ik zei "Gaat het wel?Maar je hoeft het toch niet op ons af te reageren?
    Dus toen werd ze kei boos en heeft ze me voor alles uitgescholden.
    En toen liep ik naar buiten omdat ik bijna moest huilen.
    Dus mijn andere vriendin komt naar me toe gerent.
    En toen ging ik naar binnen om mijn mobiel op te halen bij verzorging.
    Dus toen zei ik tegen mijn vriendin "Ik wil niet dat ze boos is maar ik vroeg alleen wrm ze het op ons afreageerd?"
    En toen riep puntje(ff mijn bf) "Je hoeft niet over mij te lullen".
    Dus ik zei "Maar dat deed ik niet".
    En toen ging ze schreeuwen "Rot een end op!Ik heb jou niet meer nodig!Kutkind,Tering kind!En toen liep ze weg.
    En toen moest ik huilen.
    En toen kwam ze weer terug
    En zei ze "Wat ga je nu ook huilen?Rot kind"
    En toen werd ik boos en toen wou ik naar haar toe lopen maar toen hield zon vrouwtje van school me tegen en een andere vriendin van me.
    En toen ging ik naar zon kamertje en heb ik gehuild.
    Maar nu moet ik het morgen uit praten.
    Maar dit is al de 2de keer dat ze me uitscheld!
    Ik ben Kankerhoer,Kankerkind,Kutkind,Rot Kind,Slechte vriendin en van alles genoemd...
    Maar ze gaan(leraren) geheid voor puntje kiezen omdat ze problemen heeft thuis.
    Maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen!

    Kun je me helpen???

    alvast heel erg bedankt want ik voel me nu gwn kut...

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Gewoon niet meer met haar omgaan. Als ze zo doet is het geen echte vriendin.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    als het al meerdere keren is gebeurd zou ik afvragen hoe goed jullie bevriend zijn, ookal heeft ze veel problemen, want dan is het logischer dat ze naar jou toe komt om er over te praten. ook moet je het niet al teveel aantrekken, het is vast echt niet zo bedoeld. gewoon wachten tot het gesprek en het over je heen laten komen, dan kan je verder kijken.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Maar ik begrijp niet ;

    Ik heb altijd voor de klaar gestaan!Nooit heb je mij over mijn problemen horen praten,ik luisterde altijd naar haar en ookal hadden we kleine ruzietjes ik wou gwn een goede vriendin zijn....

    Maar ben ik dan echt een kut vriendin ?:S


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Als dit de eerste keer is, zou ik gewoon echt is een keer goed met haar gaan praten.
    Ik ben ook mijn beste vriend kwijtgeraakt, om een paar redenen,
    Ik ben toen ook als een bitch gaan spelen, omdat ik hem niet er in wou betrekken.
    Misschien is er wel een goede reden voor.
    En als die er niet is; niet meer met haar omgaan.


    It's not the same without you.

    als ze je voor alles uitscheld is het tg geen echte vriendin meer hoe erg het ook voor jou is en hoe erg je er ook mee zit miss moet je niet meer met haar omgaan :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Oeh, ik kan me een situatie herinneren dat zoiets mij overkwam, en toen ging ik vechten ><

    Ik zou dat mens echt nooit weer willen zien en spreken.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zou niet meer met haar omgaan
    zelfs GOEDE vriendinnen zeggen daarna sorry
    of eerder
    ofzeggen dat ze problemen hebben thuis en dan chagrijnig is...


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Zaitsev schreef:
    Oeh, ik kan me een situatie herinneren dat zoiets mij overkwam, en toen ging ik vechten ><

    Ik zou dat mens echt nooit weer willen zien en spreken.


    ik had der echt zo genoeg van en toen wou ik naar de toe lopen maar ja is gelukkig niks gebeurt!

    maar ik zit bij der in de klas dus nuet meer willen zien is nog al moeilijk!
    en ik denk praten ook..
    Maar ik leg gwn uit dat ik haar beste vriendin niet meer kan zijn,hoe erg het me ook spijt..
    Maar zo krijg ik ook een kut gevoel..


    Listen to your heart and your dreams come true ~