• Oke, jaaaaa. Ik ga namelijk dood van de stress ;o Waarom? Wél. Ik zit dus in de richting haarzorg en ik doe dit jaar voor de eerste keer mee aan het Belgisch Kampioenschap en nog andere wedstrijden. Ik zit model voor gala-kapsels en surealistische kapsels en ik ben echt aan het vergaan van de stress. Het is nu zondag, de eerste wedstrijd en het is ook mijn eerste keer dat ik mee doe ;o Jullie denken misschien; je moet toch alleen maar zitten? Neee, dus. Ik moet in een mega moeilijke outfit en hakken door de zaal paraderen en ik zie me echt al op m'n bek gaaaan. ;p Omg omg, nu heb ik moedgevende woorden nodig. So... shoot! :'D

    Btw; Zijn er hier nog mensen die meedoen aan het belgisch kampioenschap of de andere wedstirjden?

    Irgendwann moet dus ook model zitten o.o Ohmijngod, nu heb ik nog meer stress. Als ik op m'n bek ga, dan kan zij het heel Quizlet laten weten :'D Oh damn, oh damn. Haha (':

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 19:32 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik niet. Maar ik wens je veel succes (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Ik niet. Maar ik wens je veel succes (:



    Daankje (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Heel veel succes! En je kan het van te voren zal je het hartstikke eng vinden maar sta je er eenmaal en loop je vergeet je je angst en geniet je ervan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Baby, je gaat het zeker goed doen.
    Ik bedoel: als ze jou zien gaat het ALLEMAAL de lucht in -wbw-
    :9~

    Decoy schreef:
    Heel veel succes! En je kan het van te voren zal je het hartstikke eng vinden maar sta je er eenmaal en loop je vergeet je je angst en geniet je ervan!


    Van dat laatrste ben ik nog niet héél erg zeker, haha. Toch bedankt (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    UNCOMMON schreef:
    Baby, je gaat het zeker goed doen.
    Ik bedoel: als ze jou zien gaat het ALLEMAAL de lucht in -wbw-
    :9~


    HAHA, vooral niet overdrijven he schat? ;p


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    HAHA, vooral niet overdrijven he schat? ;p

    Ik? Overdrijven? Ik spreek gewoon de waarheid. Het spijt me als die shokkerend is. x:

    Succes! ;o


    It's not the same without you.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ik? Overdrijven? Ik spreek gewoon de waarheid. Het spijt me als die shokkerend is. x:


    Ooh, jij bent slecht :'D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    HEARTCRASH schreef:
    Succes! ;o


    Bedankt. ^^


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Oke, ik heb hier een goeie voor. En het werkt echt. Ik moest eens meezingen (een lied waar ik niet eens had voor kunnen oefenen in de theaterzaal op school omdat een klasgenoot was overleden) en ik focuste me op een bepaald punt in de verte en stelde me voor dat de hele zaal leeg was. Blanc. Als je dat lukt zul je je een stuk beter voelen, promise :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Oke, ik heb hier een goeie voor. En het werkt echt. Ik moest eens meezingen (een lied waar ik niet eens had voor kunnen oefenen in de theaterzaal op school omdat een klasgenoot was overleden) en ik focuste me op een bepaald punt in de verte en stelde me voor dat de hele zaal leeg was. Blanc. Als je dat lukt zul je je een stuk beter voelen, promise :]


    Oke, i'll try. Maar toch, ik ben er bijna zeker van dat het niet gaat lukken, haha. Wat ben ik toch een negatief ingesteld iemand. Maar toch, bedankt voor de goede raad in elk geval. (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Heél veel succes :]

    Sid schreef:
    Ik niet. Maar ik wens je veel succes (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sid schreef:
    Ik niet. Maar ik wens je veel succes (: