• Oke, jaaaaa. Ik ga namelijk dood van de stress ;o Waarom? Wél. Ik zit dus in de richting haarzorg en ik doe dit jaar voor de eerste keer mee aan het Belgisch Kampioenschap en nog andere wedstrijden. Ik zit model voor gala-kapsels en surealistische kapsels en ik ben echt aan het vergaan van de stress. Het is nu zondag, de eerste wedstrijd en het is ook mijn eerste keer dat ik mee doe ;o Jullie denken misschien; je moet toch alleen maar zitten? Neee, dus. Ik moet in een mega moeilijke outfit en hakken door de zaal paraderen en ik zie me echt al op m'n bek gaaaan. ;p Omg omg, nu heb ik moedgevende woorden nodig. So... shoot! :'D

    Btw; Zijn er hier nog mensen die meedoen aan het belgisch kampioenschap of de andere wedstirjden?

    Irgendwann moet dus ook model zitten o.o Ohmijngod, nu heb ik nog meer stress. Als ik op m'n bek ga, dan kan zij het heel Quizlet laten weten :'D Oh damn, oh damn. Haha (':

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 19:32 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    AutumnAttack schreef:
    Heél veel succes :]


    Dankje. -a-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik moet model zitten thahahaha ;D -maar dat wist je al-

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 19:31 ]

    Irgendwann schreef:
    Ik moet model zitten thahahaha ;D -maar dat wist je al-


    Haha, kijk m'n topic onderaan ;p


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Lieverd, je gaat het goed doen! Succeeeeeees! <3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hahahahah en de mensen van surealistisch moeten nog eens een ronde wandellen, hahahahah ;D

    Closure schreef:
    Lieverd, je gaat het goed doen! Succeeeeeees! <3


    Ik hoop het, dankje liefje. <3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Irgendwann schreef:
    Hahahahah en de mensen van surealistisch moeten nog eens een ronde wandellen, hahahahah ;D


    Inderdaad, waarom denk je da'k zo'n stress heb? :'D Trouwens, moest iedereen da nie? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    AutumnAttack schreef:
    Héél veel succes :]


    your eyes are like stars in the night.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Inderdaad, waarom denk je da'k zo'n stress heb? :'D Trouwens, moest iedereen da nie? (':

    Ze hebben mij wijs gemaakt alleen de modellen van surealistisch, dus laat me nog even blij zijn voor ik het ook nog moet gaan doen ;D -ik heb dat vorig jaar al gedaan en één keer is meer als genoeg x)-

    Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel succes, laat je foto's zien? :'D


    Get back motherfuckerz'

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ze hebben mij wijs gemaakt alleen de modellen van surealistisch, dus laat me nog even blij zijn voor ik het ook nog moet gaan doen ;D -ik heb dat vorig jaar al gedaan en één keer is meer als genoeg x)-


    Was da écht erg? Of viel da nog wel mee! Oh man, ge doe mij schrik aan x'd haha. En en en, welke 'gemeente' bent gij dan? Trouwens, gij zit voor streetfashion zeker? ;p


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Expression schreef:
    Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel succes, laat je foto's zien? :'D


    Morgen is het fotoshoot, op school. Als ik m'n foto's krijg, zal ik ze uploaden. Oke? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Morgen is het fotoshoot, op school. Als ik m'n foto's krijg, zal ik ze uploaden. Oke? (':


    Jeeeeeuj :'D

    Nogmaals succes [:
    En ik weet zeker dat je heeeel elegant op je bek zal gaan :'D


    Get back motherfuckerz'

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Was da écht erg? Of viel da nog wel mee! Oh man, ge doe mij schrik aan x'd haha. En en en, welke 'gemeente' bent gij dan? Trouwens, gij zit voor streetfashion zeker? ;p

    Mwa, dat viel mee. Er keken niet echt veel mensen, maar op dat moment dacht je echt; 'omg, iedereen kijkt' + ik schoof constant uit mijn schoenen dus ik liep er echt als een mongool bij ;D Maar ik ben van koningshooikt [jut] & ja, ik zit voor streetfashion. En nu hoop ik dat ik ergens in het midden zit zodat je me niet in het oog kunt houden x)

    Expression schreef:
    (...)

    Jeeeeeuj :'D

    Nogmaals succes [:
    En ik weet zeker dat je heeeel elegant op je bek zal gaan :'D


    Haha, dankje en dat was trouwens niet aanmoedigend. Haha :'D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.