• Geesz (Voiceless) en ik weten wat we later willen worden. We gaan de wereld over nemen met wormenkweken en drollenvanger. Nou, zeg eerlijk. Mooie toekomst!

    En nu serieus, hoe zien jullie de toekomst?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Rijk, gelukkig, gezond?

    Wormenkweker. :Y)

    Serieus, ehm. Ik wil anniminatie gaan verzorgen op campings en dan het liefst in Duitsland of Spanje. :'D Verder zie ik het nog wel, zal wel goed komen.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 21:17 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wereldoverheersing :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik probeer niet al teveel in de toekomst te kijken, mag blij zijn als k n gezond leven heb... richt me op moment alleen nog maar op de komende 2 jaar dat ik mijn diploma haal en hopelijk aan een tolkenopleiding n beginnen.

    Ik ga met mijn bf, Britt (Arrogance) naar California om een muziekstudio op te richten! (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    xKommaStip schreef:
    Wereldoverheersing :Y)

    Als ik maar naast je mag staan :3

    Pianiste, rijk, gelukkig :"D
    -kuchkuch, ik kan beter maar blijven hopen xd-


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ga in een doos wonen.

    Nee, eigenlijk heb ik geen idee ofzo. Ik denk daar niet echt over na.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wil je weten wat ik wil worden of hoe ik mijn toekomst zie? Nouja, ik zeg gewoon alles^^
    Ik wil héél graag opvoedster in een instelling voor probleemjongeren worden, of criminologe.
    Later wil ik in Amerika gaan wonen, en het is altijd een droom van me geweest om daar agente te worden (CSI, FBI)
    En ik wil 2 of 3 kindjes :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Beroeps WW'er. :3


    hoi, jij bent leuk.

    Professioneel matrasinslaapster.
    Of Psychologe óf journaliste óf advocate óf rechter. Bijna alle mogelijkheden staan nog open8D


    If you want me to listen, whisper...

    Ik wil snoepjesvoorproever worden -gayhand-

    nee ik weet niet. Ik wil in ieder geval iets als sociologie doen ^^


    Life is hard and then we die

    Ik verander elke dag van gedachte dus ik weet het nog niet echt haha. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    als alles goed gaat, nu nog twee jaar ASO humane wetenschappen and dan nog drie jaar iets volgen waarvan ik de naam kwijt ben x') and dan ben ik iets van profesionele pyscholoog ofzo. En dan denk ik dat het wel genoeg gaat zijn qua leren :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    elektriciën:Y)


    I need you like a heart needs a beat