• Ja, men. Ik zat net filmpjes op youtube te kijken van mensen die elektrische gitaar spelen. En ik dacht gelijk; dat wil ik ook kunnen!
    Dus ik ging op een site kijken van een muziekschool in ons dorp, en ja hoor! Ik kan daar elektrisch gitaar leren spelen als ik wil. Alleen 1 probleem, ik heb nog nooit klassiek gitaar gespeeld, en er staat wel in de omschrijving dat dat wordt aangeraden.
    Dus iemand ervaring met gitaarspelen? En zou het echt nodig zijn? Want ik kan al noten lezen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb nog wel een gitaar en versterker voor je :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Ik heb nog wel een gitaar en versterker voor je :Y)
    Oh gaaf! En hardstikke bedankt, maar ik ga naar mijn ouders luisteren, en eerst op een akoestische gitaar leren spelen. Het mag namelijk :)


    it's so empty living behind these castle walls

    Als je elektrische gitaar wil spelen moet je minstens één jaar akoestische gitaar doen :') en ik doe dat dus en het is leuk, gitaar spelen ;3

    Hahaha iedereen die zegt dat ie gitaar kan spelen zonder dat...zit zwaar erlangs. Vele bekende top gitaristen zijn wel zo zonder begonnen toch vergt het klassieke gitaar. Basis wordt daar doorgenomen en je leert akkoorden sneller en vlotter vingerzettingen. Ik zeg JA! Want ik doe het zelf ook zo. Maar ik zou ook aanraden stiekem tabs te leren. Dat doe je als je verveeld geraakt op Klassieke.


    Ik blijf erbij. Dus ik zou mij maar geloven. Ik Speel het al lang genoeg. *ook is klassieke gitaar een goede uitgang voor bas!*


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik speel sax, maar na mijn diploma saxofoon wil ik ook elektrische gitaar doen, en ja, mijn lerares sax zei dat het een mogelijkheid was!
    Wanneer je al wat ervaring hebt met een klassieke gitaar is dat natuurlijk mooi meegenomen, en heb je sneller door hoe alles werkt, maar zonder moet het ook kunnen.
    Zie het klassieke gitaar in dit geval als een oefening.

    Ik wil akoestisch leren spelen (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Klassieke hoeft niet per sé, en je hoeft zelf geen noten te kunnen lezen. Ik speel ook gitaar & ik kan geen noten lezen.

    Klassiek hoeft inderdaad niet, maar ik denk dat het veel en veel beter is als je het toch minstens één jaar doet.

    ik wil ook elektrische gitaar leren spelenn 8D lijkt me echt geweldig..
    maarja ik wil zoveelx'D
    ik wil ook nog leren drummen, piano, klassieke gitaarx]


    Music on, word off

    ik kan geen van alles:$


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik kan alleen piano spelen,
    gitaar heb ik wel
    maar ik moet het stemmen 8D

    ik speel zelf nu bijna 5 jaar gitaar (als het niet langer is) ik ben zelf wel begonnen met klassiek en heb dat drie jaar volgehouden. ik vond het zelf niet het leukste om te doen (en ik had een rare leraar die me geen elektrisch wou leren -.-) toen ben ik na een andere school gegaan en speel nu bijna een jaar echt elektrisch, ik moet zeggen dat het klassiek me enorm geholpen heeft. je leert veel makkelijker en het is altijd een goed begin om noten te leren, als je ooit iets voor geschoteld krijgt met noten kun je het dan ook spelen ^^


    Be nyappy

    Het is niet noodzakelijk, maar om echt goed te kunnen spelen ooit, zul je akkoorden én noten nodig hebben. Nu ja, dat denk ik toch. Het is altijd mooi meegenomen. =3

    Maar waarschijnlijk was hetgeen wat jij hebt gezien echt op een hoog niveau. Je moet wel weten dat het niet zo makkelijk is om dat te kunnen. Het duurt vrij lang om zo te kunnen spelen, dus je moet wel blijven doorzetten. ;3


    Only losers can act the way you do

    Ik wil akoustische (ofzoiets) gitaar leren spelen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik wil elektrische viool kunnen spelen :'D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny