• Ja, men. Ik zat net filmpjes op youtube te kijken van mensen die elektrische gitaar spelen. En ik dacht gelijk; dat wil ik ook kunnen!
    Dus ik ging op een site kijken van een muziekschool in ons dorp, en ja hoor! Ik kan daar elektrisch gitaar leren spelen als ik wil. Alleen 1 probleem, ik heb nog nooit klassiek gitaar gespeeld, en er staat wel in de omschrijving dat dat wordt aangeraden.
    Dus iemand ervaring met gitaarspelen? En zou het echt nodig zijn? Want ik kan al noten lezen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Je hoeft niet perse eerst akoestisch te leren, ik ben gelijk begonnen met elektrische gitaar.

    Maar als je elektrische gaat spelen moet je wel letten of het voor de goede genre is, een metal gitaar klinkt bijvoorbeeld heel anders dan een rock gitaar.

    Ik wil ook basgitaar kunnen spelen, die zijn zo episch.

    eerst acoustisch leren!


    "Let them eat cake!"

    YES YES. Het is officieel -bijna- ik ga gitaar leren spelen. Ik begin met acoustisch, ik neem privélessen zodat het extra snel gaat -hopelijk- en daarna richt ik me op elektrische gitaar. HAPPY.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik kan niet eens noten lezen


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Voordat je gitaar kan spelen als al die vette filmpjes op youtube kan je nog wel ff bezig zijn hoor.. En dan bedoel ik bij sommige járen en járen van keihard werken en oefenen, en dan hopen dat je genoeg talent hebt om het zo te kunnen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.