• Ik heb bloedgroep 0Negatief. Negatief is niet gevaarlijk, maar wel als je een 'Plusbaby' krijgt. En positief komt veel voor. Als ik een baby krijg dat positief is, gaat mijn lichaam afweerdingetjes afmaken en zal het kind het niet overleven.
    Hè, dat was echt slikken. Daar gaat mijn kinderwens.

    Ja, dit is niet heel belangrijk. Maar ik wil echt doodgraag kinderen. En nu moet ik dus echt gaan opletten.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 13:02 ]


    everything, in time

    Laten we maar hopen op het beste he...
    En ik weet mijn eigen bloedgroep niet eens :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Pearls schreef:
    Ik hoop voor je dat het geen positief baby is! (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Vraagje: Als je de bloedgroep van de vader van het kind weet, valt dan te voorspellen wat de bloedgroep van het kind wordt?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Vraagje: Als je de bloedgroep van de vader van het kind weet, valt dan te voorspellen wat de bloedgroep van het kind wordt?


    Volgens mij wel.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Papillon schreef:
    (...)

    Volgens mij wel.
    Edit: Ongeveer dan, maar daar zullen ze tegen die tijd wel allemaal dingen op gevonden hebben, geloof ik.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Zaitsev schreef:
    Vraagje: Als je de bloedgroep van de vader van het kind weet, valt dan te voorspellen wat de bloedgroep van het kind wordt?

    joa toch =3

    Dat is idd erg schrikken! Maar ik denk wel dat er een kans of een oplossing is dat een kind het later wel gaat halen. Het kan toch niet zomaar zijn dat de mensen met bloedgroep 0-Negatief geen kinderen kunnen krijgen die 0-positief zijn? Er is vast een oplossing voor!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Dat is idd erg schrikken! Maar ik denk wel dat er een kans of een oplossing is dat een kind het later wel gaat halen. Het kan toch niet zomaar zijn dat de mensen met bloedgroep 0-Negatief geen kinderen kunnen krijgen die 0-positief zijn? Er is vast een oplossing voor!

    je kan de eerste keer sowieso een kind krijgen, want dan heeft het bloed nog geen antistoffen tegen dat andere bloed gemaakt.-hij maakt dan ook geheugencellen-
    de tweede keer wel dan gaat het kind toch dood, want dan gat hij tegen het bloed van het kind 'vechten' =3
    maar er zijn vast wel oplossingen hoor! =)

    Pestkop schreef:
    Dat is heftig. O; Maar je bent nog maar 14, dus hebt nog heel lang om over kinderen na te denken. Ik hoop voor jou dat het allemaal goed komt. :3

    Whipple schreef:
    (...)
    je kan de eerste keer sowieso een kind krijgen, want dan heeft het bloed nog geen antistoffen tegen dat andere bloed gemaakt.-hij maakt dan ook geheugencellen-
    de tweede keer wel dan gaat het kind toch dood, want dan gat hij tegen het bloed van het kind 'vechten' =3
    maar er zijn vast wel oplossingen hoor! =)


    Klopt, bij het eerste kind is het lichaam nog zeg maar te 'langzaam' met zijn anti-stoffen. Maar ik wil er meer! Dus bij het tweede kind heeft mijn lichaam al wat anti-stoffen aangemaakt en gaat het sneller.
    Maar er zijn idd oplossingen voor, prikken! -whelp!- Maar, er blijven toch altijd risico's.


    everything, in time

    Hoe weet je nou wanneer je positief of negatief in bloedgroep bent??
    achja nu nog niet aan kinderen denken! dat komt later wel

    Desolate schreef:
    (...)

    Klopt, bij het eerste kind is het lichaam nog zeg maar te 'langzaam' met zijn anti-stoffen. Maar ik wil er meer! Dus bij het tweede kind heeft mijn lichaam al wat anti-stoffen aangemaakt en gaat het sneller.
    Maar er zijn idd oplossingen voor, prikken! -whelp!- Maar, er blijven toch altijd risico's.

    of je zoekt een man met ook o- en dan heb je dat probleem niet =3

    Jeetje, das niet zo mooi, sterkte :/ <3


    I don't need words to feel those lips.