• Ik kijk net in de H&M catalogus en daar staat een model in met een spleet tussen haar voortanden en ik bedacht me dus dat heeft Madonna ook en het is één van de zeven schoonheden.
    Maar ik vind het zó lelijk!
    En jullie?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thingies schreef:
    Ik heb dat ook gehad, daarom wilde ik perse een beugel. Ben er nu vanaf. Ik vind het echt niet mooi ;x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Haha.
    Ik had dat ook :x Maar daarvoor heb ik een beugel gehad, dus bij mij ist weg =)
    Ik vind het zelf ook niet mooi =o


    Sometimes it's best not to care.

    = lelijk ja...

    Hap schreef:
    Ik vind het ook niet mooi.
    En ik weet welk model je bedoelt, het viel mij ook al op.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb het een beetje, maar mijn ouders kunnen geen beugel betalen en ik lig er niet wakker van.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Clockwise schreef:
    Ik vind het ook niet mooi o_o


    Only losers can act the way you do

    Goh bedankt? Ik heb ook een spleetje tussen mijn voortanden.

    Thanks! Ik had ook een spleet tussen mn voortanden maar heb nu een beugel dus dat is allang weg.

    Ik vind dat bij dat model in de catalogus niet lelijk hoor.


    I recycle my thoughts.

    Ik hád het eerst dat kwam door mijn Hyrax(spin)beugel >.> Ik voelde me zó voorschut. Nu heb ik het niet meer.


    your eyes are like stars in the night.

    Bij sommige is het mooi en bij sommige helemaal niet.


    Cowards die many times before their deaths.

    Heroic schreef:
    (...)
    Hoe weet jij dat dat leuk bij mij staat?(krul)
    Jeeeeej! Haha. Ik kan eigenlijk ook niet meer wachten totdat deze beugel eruit is, die nieuwe erin en die nieuwe er ook weer uit. -zucht-

    Hahaha ik weet alles. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap niet wat daar mooi aan is :x Ik had dat even door mijn beugel maar nu is het god thank weg.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Dazzled schreef:
    Goh bedankt? Ik heb ook een spleetje tussen mijn voortanden.

    Alsjeblieft joh.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Pliena schreef:
    Ik vind het niet zo mooi, maar het is wel natuurlijker.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    NYC schreef:
    (...)
    Alsjeblieft joh.

    :)