• Ik kijk net in de H&M catalogus en daar staat een model in met een spleet tussen haar voortanden en ik bedacht me dus dat heeft Madonna ook en het is één van de zeven schoonheden.
    Maar ik vind het zó lelijk!
    En jullie?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wtf ik heb ook een spleetje tussen mijn tanden en ik vind het ook niet mooi, maar ik ga daar wel geen beugel voor gaan dragen hoor dat vind ik geld verspilling en m'n tanden staan voor de rest toch perfect.

    Eigenlijk is dit best wel grof tegen over mensen zoals ik, die wel een spleetje hebben. ;s

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 18:29 ]


    Today was a fairytale.

    Ja, ik vind het ook niet mooi ;s , alleen bij sommige mensen vind ik het wel weer leuk xd *ik ben vaag ;D* En dan vooral bij de mensen van wie ik het gewend ben o.O bij een vriendin van mij vond ik het minder toen ze opeens haar beugel eruit had en alles helemaal dicht bij elkaar stond xd maybe omdat ik het zo gewend was?
    Maar ik vind ook het grootste deel van de "7 schoonheden" niet mooi xd

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 18:32 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Plieeeenn schreef:
    Wtf ik heb ook een spleetje tussen mijn tanden en ik vind het ook niet mooi, maar ik ga daar wel geen beugel voor gaan dragen hoor dat vind ik geld verspilling en m'n tanden staan voor de rest toch perfect.

    Eigenlijk is dit best wel grof tegen over mensen zoals ik, die wel een spleetje hebben. ;s

    Idd, mij boeit het niet ofdat je het lelijk vind dat ik een spleetje tussen mijn tanden heb, maar een beetje respect mag wel. Het is niet omdat je een spleetje tussen je tanden hebt dat je ineens keilelijk bent ofzo. Nobody's perfect, zelfs jij niet.

    Ik vind het echt niet mooi ;x


    Never run out of reasons to smile...

    ik vind een spleetje super mooi!

    natuurlijk hangt het er wel wat van af hoe het er uitziet bij de rest van je gebit en je gezicht (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Dazzled schreef:
    Goh bedankt? Ik heb ook een spleetje tussen mijn voortanden.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Dat had ik ook, nu niet meer x) Ik vind d'r niks moois aan.. En dan bedoel ik bij mezelf.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 19:13 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het bij dat model niet zo verkeerd staan eigenlijk..


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik had het ook, maar heb daarvoor toch een beugel genomen, want ik vond het geen schoonheid. (krul)


    Think before you act.

    Dazzled schreef:
    (...)
    Idd, mij boeit het niet ofdat je het lelijk vind dat ik een spleetje tussen mijn tanden heb, maar een beetje respect mag wel. Het is niet omdat je een spleetje tussen je tanden hebt dat je ineens keilelijk bent ofzo. Nobody's perfect, zelfs jij niet.

    Ik zeg toch ook niet dat je meteen lelijk bent als je een spleetje tussne je tanden hebt? Ik vind dat gewoon lelijk als je een spleetje tussen je voortanden hebt en ik vind dat niet mooi bij een gebit. En dat is mijn mening als je het zelf mooi vind mooi toch? Dan trek je je er lekker niets van aan.(krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb dat.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ook bij mij is het nu weg door mijn beugel


    love is in the air... but i can't fly

    Ik vind dat ook lelijk :x
    En ik ergerde me aan dat mens uit die catologus haha ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pliena schreef:
    Ik vind het niet zo mooi, maar het is wel natuurlijker.

    Ik weet niet of jullie het weten, maar na mijn beugel kreeg ik een spleetje tussen mijn voortanden. Je kunt het gewoon bij de tandarts dicht laten lijmen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 20:02 ]


    You can run but not hide