• Ik kijk net in de H&M catalogus en daar staat een model in met een spleet tussen haar voortanden en ik bedacht me dus dat heeft Madonna ook en het is één van de zeven schoonheden.
    Maar ik vind het zó lelijk!
    En jullie?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ravel schreef:
    Ik vind dat ook lelijk :x
    En ik ergerde me aan dat mens uit die catologus haha ;$

    Hahaha ja ik dus ook. ;d


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou bedankt iedereen dat jullie het allemaal zo lelijk vinden haha (: Door mijn operatie en smile distractor heb ik een spleet van 7mm tussen mijn voorste tanden, dat natuurlijk weer toegaat als ik mijn beugel krijg.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik ook,
    ik vind dat echt niet mooi.


    AAP

    Ik had het en iederekeer als ik een foto zie met dat word ik zo boos


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik vind het niet mooi :')


    -

    Ik heb dat gehad, maar thanks God ben ik er vanaf dankzij m'n beugel.


    Alis volat propriis.

    Closure schreef:
    Nou bedankt iedereen dat jullie het allemaal zo lelijk vinden haha (: Door mijn operatie en smile distractor heb ik een spleet van 7mm tussen mijn voorste tanden, dat natuurlijk weer toegaat als ik mijn beugel krijg.

    Maar jij kan er niets aan doen. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het niet zo mooi ;x

    Closure schreef:
    Nou bedankt iedereen dat jullie het allemaal zo lelijk vinden haha (: Door mijn operatie en smile distractor heb ik een spleet van 7mm tussen mijn voorste tanden, dat natuurlijk weer toegaat als ik mijn beugel krijg.

    Wat is dat? ;$


    Alis volat propriis.

    Ik vind het afschuwelijk eigenlijk ;s


    If we had not a soul, music would have created it.

    Maggot schreef:
    (...)
    Wat is dat? ;$



    Dit héhé (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Dit héhé (:

    Aaargh, ziet er pijnlijk uit D:


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Aaargh, ziet er pijnlijk uit D:



    Oh, maar dat was helemaal niet pijnlijk.Alleen toen ik het nog moest aandraaien deed het wel een beetje pijn, maar dat kwam door de druk de op mijn gebid om mijn gehemelte groter te maken (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik heb spleet tussen men tanden :$


    Dress me, I'm your manne-quin

    Oh ja, die. Die speelde ook eens in The City. Zij is echt prachtig, maar dat spleetje vind ik idd erg lelijk. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.