• Wat vinden jullie van Miley Cyrus?


    You do it famous, but where are your fans?

    wel,, me alle respect,,ma ze kan absoluut ni actere. Live is ze ni fantastisch (er zijn ergere maar ook betere artieste) ma da kind krijgt wrs al van haar 5 jaar zanglesse ofzo. ze schrijft ook ni zelf.en dan doet ze vaak domme uitsprake in boekskes...
    hmm... k heb het ni voor haar ma k ben zeker geen hater,want ze heeft,ondanks het feit da ze ni zelf schrijft, een paar leuke liedjes =)
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xgoedix schreef:
    wel,, me alle respect,,ma ze kan absoluut ni actere. Live is ze ni fantastisch (er zijn ergere maar ook betere artieste) ma da kind krijgt wrs al van haar 5 jaar zanglesse ofzo. ze schrijft ook ni zelf.en dan doet ze vaak domme uitsprake in boekskes...
    hmm... k heb het ni voor haar ma k ben zeker geen hater,want ze heeft,ondanks het feit da ze ni zelf schrijft, een paar leuke liedjes =)
    x



    Heel de CD Can't Be Tamed (op Every Rose Has Its Thorn na) heeft ze zelf geschreven, net als heel Breakout, en op Time Of Our Lives schreef ze Before The Storm zelf.
    ;)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ze heeft wel een paar leuke liedjes, en Hannah Montana is wel leuk, maar los van Disney Channel is ze niet veel.


    effort never betrays you

    IK HEB SCHIJT AAN HAAR DIE TRUT

    zij geeft niks om haar fans <<
    zij Haat selena gomez
    EN HAAR DOMME LIEDJE 7 THINGS TREKT OP NIKS
    wat zei allemaal over nick zegt !! <<
    en zij geeft een slechte voorbeeld voor kleine kinderen
    eerst was ze een lief meisje dat in hannah montana speelde en opeens verandert ze dan gaan die kids dat automatis nadoen !! EN IK HAAT HAAR BROER HAAR IDIOTE BROER TRACE CYRUS

    k ben al fan sinds seizoen 1 van hannah montana in amerika uit was maar nu vindt ik haar stel een beetje te sletterig worden en van mensen die haar echt hebben gezien zeide da ze best wel een grote ego van zichzelf heeft mja het gaat om haar liedjes en die zijn wel leuk!!


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Sluit ik mij helemaal bij aan. Kinderen kijken naar haar op (door Hannah Montana) en dan staat ze halfnaakt op het podium met haar gat te zwieren. Welk publiek probeert ze te bereiken? --'


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Ik ben geen fan van haar, dus.. ik mag haar niet. :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.